Als webdesigner ben ik altijd geintresseerd geweest in de ontwikkeling van TFT schermen. Echter vraag ik mij af waar ik verstandig aan ga doen bij de overstap van CRT naar TFT. Ik heb het gehad met de enorme ruimte van 2 CRT (dualview) monitoren en wil vandaag of morgen overstappen naar de platte variant.
Ik heb hier en daar reacties gekregen van andere mensen die af en toe eens een site maken. Een gedeelte van hiervan werkte op een dualview van 19" TFT monitoren.
In het onderstaande topic ( 20" TFT en groter topic ):
\[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 20
Staat weergeven dat MVA, PVA en IPS schermen beter in aanmerking komen voor webdesign omdat dit een getrouwe kleurenweergave vereist. De TN schermen vallen dus af.
Mijn concrete vraag aan jullie:
Doe ik verstandig aan een dualview van 2 x 19" of 20"? Zo ja wat voor soort paneel is dit (IPS etc.)
Of werken jullie als webdesigners met een enkel scherm van bijvoorbeeld 22"?
P.S. Ik draai programma's als photoshop cs3, text editor, ftp programma, browser, messenger en winamp tegelijk.
Ik heb hier en daar reacties gekregen van andere mensen die af en toe eens een site maken. Een gedeelte van hiervan werkte op een dualview van 19" TFT monitoren.
In het onderstaande topic ( 20" TFT en groter topic ):
\[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 20
Staat weergeven dat MVA, PVA en IPS schermen beter in aanmerking komen voor webdesign omdat dit een getrouwe kleurenweergave vereist. De TN schermen vallen dus af.
Mijn concrete vraag aan jullie:
Doe ik verstandig aan een dualview van 2 x 19" of 20"? Zo ja wat voor soort paneel is dit (IPS etc.)
Of werken jullie als webdesigners met een enkel scherm van bijvoorbeeld 22"?
P.S. Ik draai programma's als photoshop cs3, text editor, ftp programma, browser, messenger en winamp tegelijk.