Kan outlook niet aan mailkoppelingen koppelen

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Als ik een mailto link op een internetsite wil volgen, of bijvoorbeeld vanuit foto's wil kopieren naar > emailontvanger, dan krijg ik een foutmelding of er gebeurd helemala niets.

Dit komt omdat Windows de mailopdracht naar outlook express wil sturen, terwijl ik outlook gebruik. Ik heb geprobeerd outlook express te deinstalleren, maar hij blijft gewoon mekkeren.

In internet opties van IE stond outlook al ingesteld als emailapplicatie, deze heb ik even op Outlook Express gezet en toen weer terug naar Outlook, maar dit heeft ook niet geholpen.

Ik heb outlook express even geinstalleerd en gekozen als standaardprogramma, en vervolgens weer outlook opgestart en deze weer gekozen als standaardprogramma en outlook express weer van de pc afgehaald, maar dit mocht ook niet werken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Set Program Access and Defaults staat ook Outlook ingesteld ipv Outlook Express?

Het zou heel erg helpen als je duidelijk was in je posts, zoals al heel vaak vermeld. Versies van Outlook, Windows/Outlook Express en IE zijn toch wel minimale info die hier voor nodig is. Ook service packs enz....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters