Toon posts:

Radeon overklokt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Sapphire ATI Radeon X1650 Pro 256Mb DDR3 AGP in mijn systeem. Dit is een prima kaart voor een leuk prijsje, echter ik krijg de kaart met geen mogelijkheid overklokt. In het ATI Catalyst Control Centre blijft het vakje voor de overdrive op grijs, ook na het unlocken van de overdrive settings. Ik kan wel kloksnelheden instellen, maar het blijft bij requested en de current speeds blijven gelijk.

Als 2e optie heb ik ATI Tray Tools gebruikt. Ook hier springen de klokfrequenties na het op APPLY drukken elke keer weer terug naar default.

Wat kan ik hier aan doen?

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:58

Snuffel

Vroem!

Ik neem toch aan dat je hem gekocht hebt met overclock garantie?
Zo niet: terug brengen en nieuwe vragen!

edit:
Een en ander is niet cynisch bedoeld ofzo.... of misschien juist wel?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Snuffel schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:35:
Ik neem toch aan dat je hem gekocht hebt met overclock garantie?
Zo niet: terug brengen en nieuwe vragen!

edit:
Een en ander is niet cynisch bedoeld ofzo.... of misschien juist wel?
Ga lekker ergens anders chagerijnen als je niet eens weet waar hij het over heeft? :?

Dit probleem had ik ook met mijn (niet meer in bezit) X1600Pro 256MB van Sapphire. Wat het nou eigenlijk tegenhield heb ik nooit geweten. :/ Kaart is RMA gegaan en heb er een 7600GS voor teruggekregen.

Goedkoop bellen via VoIP

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:58

Snuffel

Vroem!

Wat is daar nou chagerijnig aan?

Antwoord wordt gegeven, jij herhaalt het ook nog eens.....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet kunnen overclocken van een kaart lijkt mij TOTAAL geen reden om iets RMA te sturen. Product voldoet toch aan de specificaties?

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 10:10

Darkasantion

Just keep swimming!

Google het problem! Verder werkt hij gewoon op de opgeven specificaties dus geen RMA lijkt mij. Probeer anders even Rivatuner

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Darkasantion schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:23:
Google het problem! Verder werkt hij gewoon op de opgeven specificaties dus geen RMA lijkt mij. Probeer anders even Rivatuner
whehe en wat krijg je dan te zien :P? Nubs die hun videokaarten niet overgeklokt krijgen omdat ze niet weten hoe het moet... Het valt dus (in mijn ogen) niet te google'en :P ik heb er al een tijd naar gezocht toen ik ook het probleem had, maar niks kunnen vinden.

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1