Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

5.5G video ipod volume limit verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-11 18:44
Hoi!
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kan niets vinden wat werkt voor de nieuwste video ipods. (de 5.5G 30 Gb).
Ik had een oude ipod, waar je de volume limiet eenvoudig kon verwijderen door 1 file te wissen. Nu heb ik sinds kort een nieuwe (nadat de oude de gracht in is verdwenen :(), waarvan ik ook graag de volume limiet wil verwijderen. Hij is nu gewoon echt een STUK zachter. Dat is me echter nog niet gelukt: het tooltje dat ik het meest tegenkom op internet is GoPod, maar dat werkt niet met de nieuwste iPod.
Dus, weet iemand een tooltje waarmee dit wel kan? Thanks!
(btw, ik gebruik m'n ipod vooral op mijn boot, met een versterker. Ben dus niet van plan met oordoppen m'n oren op te gaan blazen).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat ze het antwoord wel weten in [iPod] iPod 5G & Enhanced 5,5G Ervaringen & Discussie Deel 5 :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Neem eens een kijkje op ipod with full volume. Het ziet er naar uit dat dat tooltje doet wat jij zoekt.
Overigens horen alle vragen over de iPod thuis in Apple Talk en de vragen over de 5G in het topic dat RoD noemt. Vandaar dit slotje.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.