Toon posts:

Pagina's Laden Traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met het laden van webpagina's
Als ik gewoon naar een willekeurige url ga laden de paginas soms niet. Als ik dan een paar keer F5 doen ze het meestal uiteindelijk wel. Alleen op sites met plaatjes zoals forums laad vaak maar 1/4de van de avatars ofzo, de plaatjes doen het ook net zo vaak niet als wel.
Het rare is dat ik mijn up en download snelheid wel gewoon kan maxen als ik torrents gebruik of iets up of download.

Wat ik al gedaan heb is een virusscan gedraaid, geprobeerd met hitman pro mal/spyware te vinden en ik heb ook hijackthis geprobeert. Dit leverde allemaal niets op.

Iemand een idee wat het probleem is?
Ik heb ADSL standaard bij planet.
Mijn windows firewall staat uit.
Ik zit achter een router maar dat was eerst geen probleem en ik kan me niet herinneren hier iets aan verandert te hebben.

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Al eens een andere browser geprobeerd?

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gebruik normaal firefox, had internet explorer maar weer eens geprobeerd en had net dan nog maar even opera gedownload. Maar het maakt eigenlijk geen verschil

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een keer gescand met een andere virusscan en dat hielp geen zak

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 20:36
Probeer eens je router te resetten, Het kan voorkomen dat je router even in een dip zit. Bij mij is het om de zoveel tijd ook nodig om een resetje te geven anders krijg ik inderdaad problemen met het laden van websites.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Verwijderd

klopt,ik moet ook af en toe mijn router resseten,vooral na een zwaare download :+

Verwijderd

Als je een Alcatel 7xx hebt, kan het zin dat de functie "web browser interception" oid voor deze symptomen zorgt. Aanpassen naar medium en klaar is klara. Ook op een Siemens SXxxx wil de "attack detection" functie op medium zetten vaak helpen.
Na een zware download kan het zijn dat niet alle poorten gesloten worden waardoor je dit probleem ondervindt. Resetje is dan de meest effectieve oplossing tijdelijk...

Verwijderd

Topicstarter
heb gereset en mijn internet is gewoon normaal, bedankt voor de tips
wel irritant dat ik nu weer alle poorten moet openen enzo

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 20:22:
heb gereset en mijn internet is gewoon normaal, bedankt voor de tips
wel irritant dat ik nu weer alle poorten moet openen enzo
Wat men hierboven bedoelt is dat je de modem voor 5 seconden uit het stopcontact moet halen. En dan terug in steken.
Dus niet op de reset knop drukken !
Pagina: 1