Wil Antec SX830 of Palo Alto PA-810 kast, alleen niet te krijgen....

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54
Ik ben al een tijdje op zoek naar de Antec SX830 of de Palo Alto PA-810. Ik heb de importeurs en distibuteurs van beide merken gebeld maar het is me tot nu toe nog niet gelukt om een van de twee te pakken te krijgen. De Antec kast wordt (misschien) eind augustus pas leverbaar en de PA-810 lijkt in Nederland helemaal niet te krijgen.

Is er iemand die het gelukt is een van deze twee kasten in Nederland te kopen?

Verwijderd

Omdat ik hem zelf ook wil aanschaffen heb ik even wat mailtjes gestuurd en uiteindelijk kwam ik uit bij de shop uit die hem verkoopt en het dichtst bij mij in de buurt zit: http://www.p-m.nl/index3.html.
Ze hebben hem voor 330,-. Ik had even een mailtje gestuurd, want een prijslijst kon ik niet vinden. Als je er een zoekt bij jou in de buurt kun je een mailtje sturen naar Verkoopnl@dli.be, heb ik ook gedaan. 8-)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Hebben ze de antec ook niet op voorraad bij de tweakshop?

Daar verkopen ze de kast onder de naam chieftec maar het zijn dezelfde kasten.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Die Antec kast is hier in België perfekt te krijgen, evenals het Chieftec broertje. Dat moet dan in Nederland toch ook kunnen.

Verwijderd

www.tweakshop.nl

NOG SNEL GELEVERD OOK!!!!!!

Verwijderd

www.bonchic.nl

Distributeur van dezelfde kast, hier heb ik hem ook vandaan. Lekker goedkoop trouwens, inkoop dan.

:)

Verwijderd

edit:

cut and paste naar: [topic=198591]

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
bij memo hebben ze een dragon kast (heb ik nu ook in het zwart) en die is precies hetzelfde als die antec

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL