oké, ik heb nu een aardig tijdje mijn rijbewijs (hoera!) en heb dus ook een leuke suzuki swift glx uit '93 op de kop kunnen tikken.
90K op de teller en op enkele kleine plekjes aan de buitenkant na, puntgaaf
geen stuurbekrachtiging, wel centrale deurvergrendeling (5deurs variant)
a fijn, leuk compact autootje, dat meer dan genoeg is voor mij
nieuwe apk erop, en voor aflevering een nieuwe distributieriem en spanrol erop
nu het punt van twijfel, de koppeling van de auto, ik kan het pedaal voor de helft indrukken, voordat ik pas weerstand voel van het aangrijpingspunt.
maw, dit zou beter kunnen.
nu heb ik met mijn autolessen geleerd (toyota corolla) om in zn 1, en in zijn achteruit behoorlijk met de koppeling te spelen, en dat wil met deze auto maar niet lukken
ik zou daar dus graag naar willen laten kijken, is het verstandig om bij zo'n oude auto dat te laten doen?
is het prijs-technisch gezien de moeite waard?
ik bedoel, de auto koste 1200€, als zo'n reparatie 300€ kost, vind ik het een beetje van de gekke
(1/4de van aanschafsprijs)
dus weet iemand wat zoiets gaat kosten, ongeveer?
wat zouden jullie doen?
even ter note: ik hem de auto zelf niet kunnen proefrijden, aangezien ik op dat moment mijn hand in een kurkspalk had, en dus niet mocht rijden, mijn vader heeft er mee proefgereden
90K op de teller en op enkele kleine plekjes aan de buitenkant na, puntgaaf
geen stuurbekrachtiging, wel centrale deurvergrendeling (5deurs variant)
a fijn, leuk compact autootje, dat meer dan genoeg is voor mij
nieuwe apk erop, en voor aflevering een nieuwe distributieriem en spanrol erop
nu het punt van twijfel, de koppeling van de auto, ik kan het pedaal voor de helft indrukken, voordat ik pas weerstand voel van het aangrijpingspunt.
maw, dit zou beter kunnen.
nu heb ik met mijn autolessen geleerd (toyota corolla) om in zn 1, en in zijn achteruit behoorlijk met de koppeling te spelen, en dat wil met deze auto maar niet lukken
ik zou daar dus graag naar willen laten kijken, is het verstandig om bij zo'n oude auto dat te laten doen?
is het prijs-technisch gezien de moeite waard?
ik bedoel, de auto koste 1200€, als zo'n reparatie 300€ kost, vind ik het een beetje van de gekke
(1/4de van aanschafsprijs)
dus weet iemand wat zoiets gaat kosten, ongeveer?
wat zouden jullie doen?
even ter note: ik hem de auto zelf niet kunnen proefrijden, aangezien ik op dat moment mijn hand in een kurkspalk had, en dus niet mocht rijden, mijn vader heeft er mee proefgereden
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle