Hallo,
Ik zit met een vervelend probleem!
Telkens als ik een torrent downloaden, krijg ik een blue screen en reboot mijn PC.
Het probleem doet zich voor bij alle trackers, en bij vrijwel alle torrent clients.
Het komt alleen bij het downloaden van een torrent, verder heb ik nooit ergens last van
Dit zijn de gegevens uit het fraudemelding rapport:
Heeft iemand enig idee wat er mis is? Ik wil al laatste optie Windows opnieuw instaleren omdat ik vorige dat "Belproces" moest doorlopen na een nieuwe installatie.
Alvast Bedankt
Ik zit met een vervelend probleem!
Telkens als ik een torrent downloaden, krijg ik een blue screen en reboot mijn PC.
Het probleem doet zich voor bij alle trackers, en bij vrijwel alle torrent clients.
Het komt alleen bij het downloaden van een torrent, verder heb ik nooit ergens last van
Dit zijn de gegevens uit het fraudemelding rapport:
Systeem: E6600, P965-Neo, 2gig kingston, Windows vista Home premium OEMProbleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
Mini071207-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: d1
BCP1: FB10000C
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 8C83877F
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Heeft iemand enig idee wat er mis is? Ik wil al laatste optie Windows opnieuw instaleren omdat ik vorige dat "Belproces" moest doorlopen na een nieuwe installatie.
Alvast Bedankt