Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Myreact - Laatste post door...

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Soms, als ik op got kom, dan hoef ik maar met m'n muis over m'n myreact te gaan om te zien wie als laatst een reply gemaakt heeft.

Als ik vervolgens op reset sessietijd ram, en weer terugkom, komt er geen last reply by te staan. Volgens mij is dan ook zeker een nieuwe reply gepost, maar niet in de tijd nog dat ik op reset sessietijd gedrukt heb.

Is dat iets wat bekend is of bij het forum hoort?

Simpele vraag :)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die tooltip werkt net zo goed als het mapje niet rood is hoor? :)

Beschrijf eens wat je precies doet en in welke browser.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen screenshots maken, want zodra ik de ctrl knop indruk verdwijnt de lap text met 'Laatste post door"

Het gaat erom als je op myreact klikt en dan vervolgens naar je eigen post history gaat, soms wel of niet er een lijn met "laatste post door lism" bijv komt.

ja zal wel weer iets vaags zijn. Maak gebruik van firefox :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is volgens mij gewoon een bug in firefox, ik merk ook vaak dat de tooltip niet verschijnt, maar als ik dan m'n cursor een beetje verschuif komt 'ie wel weer tevoorschijn.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32
Dat is inderdaad een vrij irritante bug, vaak moet ik ergens in het scherm klikken en er dan weer overheen hoveren wil ik een tooltip te zien krijgen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Met internet explorer nu merk ik er ook niets van.

Maar ik browse nooit met I.E :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

:P
Naja, geen bug waar wij wat aan kunnen doen, dit is gewoon een firefox issue voor zover ik weet :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.