[vbs] filecopy van een unc naar c:

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik krijg het maar niet voor elkaar dat er simpel een bestand je word gekopieerd naar de c schijf als een gebruik aanmeld.

Mijn code =

code:
1
FileCopy "\\serv\scripts\print.mdb", "c:\Program Files\"

De gebruiker(ook getest als administrator) heeft lees en schrijf rechten dus dat probleem kan het niet zijn.

Ik heb een vermoede dat vbs niet om kan gaan met unc paden klopt dat?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
FileCopy is geen native VBS functie; dus heb je die functie ergens in je script gedefinieerd of ben je in de war met VB6? En krijg je een foutmelding? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Kijk even in onze Programming Beleid Quickstart voor hoe we hier graag een topic zien. Op deze manier (je huidige topicstart dus) dump je gewoon je probleem en mogen wij het voor je oplossen; dat is uiteraard niet de bedoeling. We verwachten ook eigen inzet.

Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou je dan aan de quickstart, voorzie ons van alle relevante info (zoals (relevante!) stukken script, foutmeldingen etc) en laat zien wat je zelf al geprobeerd hebt.

Overigens, VBS kan prima met UNC's overweg zover ik weet; ik zou niet weten waarom niet.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 12-07-2007 16:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.