Toon posts:

Wlan access point Saxion Enschede

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Zitten hier studenten die met hun eigen laptop op het Wlan netwerk van Saxion Hogeschool Enschede zitten? Laatst was ik even op de Hogeschool en zag met mijn Nokia N95 dat er een onbeveiligd netwerk zit.

Ik wil in de vakatie op de Hogeschool aan mijn scriptie werken en zou het fijn vinden als ik dat met mijn eigen laptop kon doen inclusief Wlan verbinding.Kan ikr nu zo op daar of is hij toch op de een of andere manier beveiligd?

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03 16:53
Je moet je macadres van je laptop registreren bij hun wil je daar verbinding kunnen maken. Je komt er dus niet zomaar op...

Verwijderd

Topicstarter
grooviee17 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:36:
Je moet je macadres van je laptop registreren bij hun wil je daar verbinding kunnen maken. Je komt er dus niet zomaar op...
Oke, thnx ga ik dat ff proberen!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
grooviee17 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:36:
Helaas kom je bij Saxion erwel zomaar op. Het is niet beveiligd en heeft geen WPA ofzoiets dergelijks.
Door handmatig de juiste instellingen op tegeven kun je er zo op.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
The_Greater schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:41:
[...]

Helaas kom je bij Saxion erwel zomaar op. Het is niet beveiligd en heeft geen WPA ofzoiets dergelijks.
Door handmatig de juiste instellingen op tegeven kun je er zo op.
Bedankt voor je reactie. Welke instellingen moet ik dan nog handmatig opgeven?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:57:
[...]

Bedankt voor je reactie. Welke instellingen moet ik dan nog handmatig opgeven?
Deze gegevens ga ik je niet verstrekken :P
Nee zonder gekheid. De rook is uit mijn laptop. Hierop had ik de instellingen opgeslagen.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
The_Greater schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:43:
[...]

Deze gegevens ga ik je niet verstrekken :P
Nee zonder gekheid. De rook is uit mijn laptop. Hierop had ik de instellingen opgeslagen.
Oke ;) . Maar het is dus niet zomaar een kwestie van even zoeken naar het netwerk, dubbelklikken en je hebt verbinding? Er moet echt iets ingesteld worden. Sorry, ben een beetje n00b op dit gebied, maar zou graag op school aan mijn scriptie werken.

• Erwinkemink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 20:46
Oke ;) . Maar het is dus niet zomaar een kwestie van even zoeken naar het netwerk, dubbelklikken en je hebt verbinding? Er moet echt iets ingesteld worden. Sorry, ben een beetje n00b op dit gebied, maar zou graag op school aan mijn scriptie werken.
Gewoon even langs het informatiecentrum gaan, hoef je ook lastige instellingen te doen kan je jezelf gewoon aanmelden

http://specs.tweak.to/12729

Pagina: 1