De inkt voor mijn printer is weer eens op, en dus moet ik nieuwe cartridges kopen. Ik zit te twijfelen tussen navullen en originele kopen, en na de nadelige punten te hebben gelezen van navullen kies ik toch maar weer voor de originele. Echter, laatst zag ik een cartridge van Pelikan waarbij er drie aparte klueren in 1 cartridge zitten, dus als de geel op is hoef je niet een hele nieuwe te kopen maar alleen die gele te vervangen! Is dit wat of gaan hiervan ook de koppen dicht zitten etc etc.? Ik heb HP 15 en 78 cartridges. Ik ben alleen vergeten hoe zoiets heet, iemand tips??
http://www.pelikan-hardco...[group]=InkJet%20Printers?
Link werkt niet maar zoek maar eens op je cartridgenummers.
En bekijk ook even de garantie:
Link werkt niet maar zoek maar eens op je cartridgenummers.
En bekijk ook even de garantie:
Important:
Use of Pelikan Hardcopy products does not fundamentally influence the statutory guarantee of the printer manufacturer for his devices. Do not be swayed if you are denied these rights because you did not use products of the device manufacturer. If necessary, please contact one of our corporate field service representatives for further guidance and advice.
[ Voor 18% gewijzigd door breinonline op 12-07-2007 18:21 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Gezien de nummers van de patronen die je gebruikt (15 en 78) ga ik ervan uit dat je printer niet meer binnen garantie valt. Je kan het voor de prijs van die Pelikan cartridge in ieder geval proberen. Werkt het niet, dan ga je klagen bij de leverancier van die cartridge (hij heeft een niet werkend product afgeleverd). Werkt het wel, dan heb je een goedkope manier gevonden om je printer een nieuw leven te geven.
By the way: Ik zou dat ook graag willen weten voor mijn Deskjet 950.
By the way: Ik zou dat ook graag willen weten voor mijn Deskjet 950.
Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet