Ik heb een Asus T2-P barebone met type P4P8T v 1.02 moederbord. Er zit een 2600 celeron processor in socket 478. Sinds een tijdje doet hij het niet meer, ik heb het idee dat er een condensatortje ontploft is omdat het een beetje stonk toen hij kapot ging, echter kan ik visueel niets vinden wat daar op lijkt. Als ik hem aanzet zie ik heel even de powerled branden en de groene led op het moederbord brand ook, die blijft ook branden zolang de voeding op 220 aangesloten is.
Wat ik al geprobeerd heb:
Een andere voeding: geen verschil, powerled brand een fractie van een seconde.
Zoveel mogelijk onderdelen losgekoppeld, geen cdromspeler of hd geheugen, fan's
Ik ben niet wanhopig maar omdat ik niet meer weet hoe ik hem aan de praat krijg sta ik op het punt hem bij het oud ijzer te gooien. Echter voordat ik dat doe wil ik dit hier nog voorleggen zodat ik misschien nog tips krijg om uit te proberen, zo niet, jammer dan.
H.
Wat ik al geprobeerd heb:
Een andere voeding: geen verschil, powerled brand een fractie van een seconde.
Zoveel mogelijk onderdelen losgekoppeld, geen cdromspeler of hd geheugen, fan's
Ik ben niet wanhopig maar omdat ik niet meer weet hoe ik hem aan de praat krijg sta ik op het punt hem bij het oud ijzer te gooien. Echter voordat ik dat doe wil ik dit hier nog voorleggen zodat ik misschien nog tips krijg om uit te proberen, zo niet, jammer dan.
H.