Beste tweakers.
Wij zijn vandaag gebeld door @home met een abbo voor 30 euro met tv . internet en telefonie maar omdat ik niet zo'n grote @home fan ben en die internetverbinding niks voorsteld wil ik dit liever niet.
Ook door planet zijn wij gebeld voor een abbo voor 42 euro ook met internet (huidige) + dan telefonie en televisie.
Maar zijn er ook nog andere alternatieven als dit? Want zoals orange heeft geloof ik alleen adsl en telefonie.
Ik heb de search gebruikt maar veel wijzer wordt ik daar niet van.
Is er ergens een opsomming van deze combi-paketten met welke dan de beste is?
Het mag anders ook zonder televisie. Welke zouden jullie bijvoorbeeld dan aanraden?
Oh het heet dus tripleplay, daar kan ik ook weinig over vinden
Wij zijn vandaag gebeld door @home met een abbo voor 30 euro met tv . internet en telefonie maar omdat ik niet zo'n grote @home fan ben en die internetverbinding niks voorsteld wil ik dit liever niet.
Ook door planet zijn wij gebeld voor een abbo voor 42 euro ook met internet (huidige) + dan telefonie en televisie.
Maar zijn er ook nog andere alternatieven als dit? Want zoals orange heeft geloof ik alleen adsl en telefonie.
Ik heb de search gebruikt maar veel wijzer wordt ik daar niet van.
Is er ergens een opsomming van deze combi-paketten met welke dan de beste is?
Het mag anders ook zonder televisie. Welke zouden jullie bijvoorbeeld dan aanraden?
Oh het heet dus tripleplay, daar kan ik ook weinig over vinden
[ Voor 4% gewijzigd door Daywalk3r op 12-07-2007 13:13 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?