Ik heb een "Dreamtooth USB Adapter" ergens vandaan, alleen nu werkt de drivercd niet. Het is zo'n 8cm schijfje die ik met geen mogelijkheid geopend krijg. In m'n nec brander denk die dat die leeg is (200mb), in een oudere 48x cd-rom drive doet die helemaal raar, gaat die tikken. En in een nog oudere cd drive van een pentium 1 laptop wordt die ook niet geopend.
Het gaat om dit dingetje:

Het is een heel dun dingetje (3mm)
Heeft iemand toevallig dezelfde of enig idee waar ik de drivers daarvoor kan downloaden? Er staat nergens een productnummer oid. Alleen "DREAMTOOTH USB Adapter" op de verpakking. Of misschien weet iemand een andere fabricant die hetzelfde ding maakt?
Hij wordt trouwens wel herkend als ik hem aansluit op XP, maar hij kan geen driver vinden.
Het gaat om dit dingetje:

Het is een heel dun dingetje (3mm)
Heeft iemand toevallig dezelfde of enig idee waar ik de drivers daarvoor kan downloaden? Er staat nergens een productnummer oid. Alleen "DREAMTOOTH USB Adapter" op de verpakking. Of misschien weet iemand een andere fabricant die hetzelfde ding maakt?
Hij wordt trouwens wel herkend als ik hem aansluit op XP, maar hij kan geen driver vinden.