Driver mini-cd Dreamtooth USB Bluetooth dongle.

Pagina: 1
Acties:
  • 637 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Ik heb een "Dreamtooth USB Adapter" ergens vandaan, alleen nu werkt de drivercd niet. Het is zo'n 8cm schijfje die ik met geen mogelijkheid geopend krijg. In m'n nec brander denk die dat die leeg is (200mb), in een oudere 48x cd-rom drive doet die helemaal raar, gaat die tikken. En in een nog oudere cd drive van een pentium 1 laptop wordt die ook niet geopend. :(
Het gaat om dit dingetje:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/ddesign/GoT/bluetooth.jpg
Het is een heel dun dingetje (3mm)

Heeft iemand toevallig dezelfde of enig idee waar ik de drivers daarvoor kan downloaden? Er staat nergens een productnummer oid. Alleen "DREAMTOOTH USB Adapter" op de verpakking. Of misschien weet iemand een andere fabricant die hetzelfde ding maakt?

Hij wordt trouwens wel herkend als ik hem aansluit op XP, maar hij kan geen driver vinden.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-01 14:40

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Via Google kom ik bij dit topic en daar wordt verwezen naar deze pagina. Misschien dat een van die drivers helpt?

Ook niks van generieke bluetooth drivers te vinden op Microsoft's download site overigens?

Edit:
Ow, en (vroegah iig) stonden op deze site ook veel exotische drivers: http://www.driverguide.com/

[ Voor 13% gewijzigd door Rowdy.nl op 12-07-2007 12:01 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• -DG-
Hij werkt ook nog, bedankt! :P
Nu nog eens uit gaan zoeken hoe ik activesync laat communiseren via BT.

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Op WM5 iig door Activesync op je device op te starten en daar te kiezen voor Menu > Verbinden via Bluetooth. Misschien dat je ook nog op je PC even ergens in de instellingen moet kijken of je verbindingen via Bluetooth toestaat...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• -DG-
Dat was me al gelukt. ;)
Bedankt in ieder geval. Dat bluetooth werkt trouwens wel lekker, komt niet eens door 1 fastoenlijke deur heen. :')
Naja, ik gebruik het toch alleen op m'n kamer.

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

-DG- schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:
Dat was me al gelukt. ;)
Bedankt in ieder geval. Dat bluetooth werkt trouwens wel lekker, komt niet eens door 1 fastoenlijke deur heen. :')
Naja, ik gebruik het toch alleen op m'n kamer.
Sja, ik vraag me ook altijd af of ze zich niet vergissen, dat die 100m niet gewoon cm moet zijn... ;)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-02 12:20
Rowdy.nl schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:25:
[...]

Sja, ik vraag me ook altijd af of ze zich niet vergissen, dat die 100m niet gewoon cm moet zijn... ;)
Bluetooth heeft toch een bereik van 10m?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Er zijn verschillende klasses met afstanden. 100m, 10m en er schijnt zelfs 10cm te zijn. Het lijkt er op dat de TS 10m heeft.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• -DG-
Fonta schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:25:
[...]

Bluetooth heeft toch een bereik van 10m?
Nee, er zijn dingen van 10m en dingen van 100m afaik.
Hier staat duidelijk 100m op de verpakking. Maar misschien dat de bluetooth zender in m'n telefoon (MDA Vario) maar 10m ondersteund? Dan nog haalt die dat lang niet. :P
Pagina: 1