[laptop kopen] Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een laptop gaan kopen, hij moet ongeveer tussen de 800 en 1000 euro gaan kosten.
Ik ga hem gebruiken om te internetten, beetje downloaden, photoshoppen en af en toe een spelletje.
Welke laptop zou ik het beste kunnen kopen?
Denk dat 2 gig werkgeheugen er eigenlijk in moet zitten, wel lekker met photoshoppen
maar verder heb ik er niet echt heel veel verstand van zoals welke videokaart enzo..

Kunnen jullie mij misschien een advies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een erg bruikbaar advies; zorg dat je verstand krijgt ;)

En loop anders een aantal winkels binnen, zoek op GoT en daarnaast is er ook een geweldig zoeksysteem: http://tweakers.net/pricewatch/reviews

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:40:
Ik heb een erg bruikbaar advies; zorg dat je verstand krijgt ;)

En loop anders een aantal winkels binnen, zoek op GoT en daarnaast is er ook een geweldig zoeksysteem: http://tweakers.net/pricewatch/reviews
In de meeste winkels lullen ze alsof elke laptop goed is.. Ik dacht dat hier wel wat goede adviezen zou krijgen.. maar van jou krijg ik zo'n typische fok reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nou, nou..... ik denk eerder dat je Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je even Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** leest en opvolgt, krijg je zulke reacties niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

mario85, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.