Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik heb even zitten zoeken bij ons, ik kan alleen de digitale quick reference guide en enkele Customer Advisories vinden, wij hebben helaas dit type server niet meer in gebruik, alle handleidingen zijn al weggegooid. Heb je specifieke problemen met deze machine, post deze dan dan kan ik kijken of ik er hier iets op kan vinden.
Die had ik ook al gevonden; maar er staan daar een heleboel Q&A, maar meer als driekwart slaat niet op de Prosigna. Toch bedankt !
Maar het gaat er dus om dat ik wil weten welke scsi-controller er op zit (ivm drivers) en hoe ik de on-board NIC aan de praat krijg.
Ook heb ik een .cfg nodig (maar die zitten volgens mij in die softpaq's ...
Maar het gaat er dus om dat ik wil weten welke scsi-controller er op zit (ivm drivers) en hoe ik de on-board NIC aan de praat krijg.
Ook heb ik een .cfg nodig (maar die zitten volgens mij in die softpaq's ...
Als je drivers nodig hebt moet je de smartstart-cd's nemen, je kan er een volledige install mee doen, maar je kan ook drivers disks maken.
Mijn ervaring is dat de SCSI-controller meestal gelijk werkt, de NIC kan moeilijker zijn, maar vaak is het een Netflex 3(e). Maar met een smartstart loopt het meestal gewoon vanzelf.
Mijn ervaring is dat de SCSI-controller meestal gelijk werkt, de NIC kan moeilijker zijn, maar vaak is het een Netflex 3(e). Maar met een smartstart loopt het meestal gewoon vanzelf.
Hoe kom ik aan die smartstart cd's ?
Pagina: 1