Computer hibernate - verplaatsen - andere muis/kb- werktniet

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ok, here's the thing. Ik heb mijn pc meegenomen van mijn kamer naar m'n ouders. Hibernate gedaan en nou sluit ik de bende hier aan. Maar zowel de muis als keyboard werken niet! De muis is een Logitech USB muis. Ik heb het vermoeden dat ik eerst weer moet inloggen alvorens ik die kan gebruiken. Maar het keyboard is PS2 (ook op mijn kamer)! Dat zou toch gewoon moeten werken want die deed het een half uur geleden gewoon op de pc van m'n ouders. Maar op mijn pc doet dat kreng niks. Ik krijg bij het booten (MSI K7T266 Pro) een wat lange piep, maar ik kan niet vinden waar die voor staat. Niet in de manual en niet op internet. Maar ik vermoed dat het iets is met het keyboard. Heeft er hier iemand een idee wat ik kan doen?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je kan je ps2 keyboard connector gemolt hebben bij het inpluggen van dat ding. (zijn ze gevoelig voor als je het scheef doet)
die lange piep geeft ie wel eens als ie dat detecteerd.
Veel mobo's hebben iets van beveiliging tegenwordig zodat als je je pc compleet uit zet, en vervolgens weer aan je connector het weer doet (bij kortsluiting, waar hij dus normaal kapot gaat, schakelen ze hem dus uit).

misschien is dat het?

trouwens is dit eenmaal gebeurd? of heb je dat vaker..
Wanneer zoiets maar 1x gebeurd vind ik het vrij raar dat je er een topic over opent.

[ Voor 14% gewijzigd door BasieP op 12-07-2007 00:34 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Dit is de eerste keer. Maar ik heb het al meerdere keren geprobeerd. Hoezo raar?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

[WOS] -> [PMG] Move pls?

Verplaatsing kan je beste aanvragen dmv topic report :)

Je muis is dus via USB poort en toetsenbord via normale aansluiting? Ik zou zeggen; haal toetsenbord er eens uit en kijk pinnen na. Stop hem daarna weer in de groene en kijk even wat er gebeurd. Branden lampjes van Capslock wel als je er op drukt? Zelfde met muis.. Optisch? Gaat licht branden?

Computer al reboot?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 15:36 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

BIOS beep @ startup is hardware probleem.
WOS > PMG

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:33:
[WOS] -> [PMG] Move pls?

Verplaatsing kan je beste aanvragen dmv topic report :)
Paar dagen geleden, voor de SEM nog gedaan.
Je muis is dus via USB poort en toetsenbord via normale aansluiting? Ik zou zeggen; haal toetsenbord er eens uit en kijk pinnen na. Stop hem daarna weer in de groene en kijk even wat er gebeurd. Branden lampjes van Capslock wel als je er op drukt? Zelfde met muis.. Optisch? Gaat licht branden?
Probleem is al opgelost en ik schaam me om het te vertellen :X Blijkbaar lag hier nog een verlengkabel van een KVM switch en dat wist ik niet...het is hier zo een kabelbende dat het me nooit is opgevallen en ik gewoon die verlengkabel erin heb gestoken :X |:( Nu ging ik dus weer opstarten, keyboard werkte en muis werkte ook toen ik had ingelogd |:( Sorry :X

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1