Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Grote temp folder na deep scan A-Squared

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb A-Squared free geinstalleerd, en een deepscan uitgevoerd.

Daarna is een temp directory verschenen met twee grote .mdf en een .iso imagefiles erin, die even 20gb wegslokt op mijn systemdisk.

Pad:
C:\Windows\Temp\a2archive

Nu wilde ik ze gewoon verwijderen, maar helaas, ze werder geblokkeerd.

Mijn vraag: Waarom maakt hij die Temp dir aan? En hoe krijg ik die files daar weer weg?

A-Squared free 3.0.0.349
Windows Vista x64
Nod32 v2394

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 10:03

Tys

Herstart je PC eens? Grote kans dat een process nu die files nog vast houdt.
Je zou ze na een herstart weg kunnen gooien. Anders haal het hele pakket er eens af, en probeer het nog eens.

[ Voor 42% gewijzigd door Tys op 12-07-2007 00:10 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Topicstarter
Reboot heb ik al geprobeerd, maar helaas geen succes.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 15:01
Je zou het met programma's als Unlocker kunnen proberen.

PV Output

Verwijderd

Waarschijnlijk is het een backup-image van je schijf of zo.

Kijk eens of er een proces draait wat die bestanden in gebruik heeft. Of uninstall A-Squared en kijk of de bestanden dan mee verwijderd worden.

Anders kun je altijd nog met een Knoppix-CD booten of een ERD-CD en daarmee de bestanden verwijderen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of in ieder geval kunnen kijken wat het open laat staan. Goede hint: [google=A-Squared a2archive] =>
You said that there are old files. Maybe you used a beta version some time ago that did not do the cleanup properly?

The problem can have another reason too: If you have an antivirus guard running which uses an onaccess scanner, the files are locked for the time the other antivirus scans them. a-squared can't do the cleanup and the files remain on your disk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ehm, maak je geen gebruik van daemon tools om die image of iso te mounten? Als die namelijk gemount is kan je 'm natuurlijk niet verwijderen...

En het hoeft niet specifiek daemon tools te zijn, elk ander image tooltje kan 'm in gebruik hebben. Wat je kan doen is Herstarten, en in veilige modus gaan, waarop je 'm handmatig probeert te verwijderen. Als dat nog niet lukt doe je 'start, run, "msconfig"' en schakelt alle opstartissues uit, en herstart weer terug naar safe mode vervolgens probeer je het nogmaals :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai idd deamon en poweriso, maar allebei niet gemount.

Het zijn imagefiles van games, die ergens anders op een schijf staan.

Bedankt voor de tips, zal er eens mee aan de slag gaan. Als ik er nog niet uitkom, post ik hier weer.
Pagina: 1