Toon posts:

Game/zeer goede prestaties laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een laptop.
17 inch, 2gb geheugen, liefst c2d processor, goede videokaart (liefst een 8600 maar is geen pre).
Tv tuner zou leuk zijn maar ook niet een ramp als die er niet in zit.

Ik heb zelf het e.a. gezocht. Ik kwam in 1e instantie uit bij de : asus G2S. :9~
Dat ding is echt meer dan perfect en het lijkt me ook een geweldig ding als ik die zou hebben.
Enkel de prijs is voor mij gewoon 'n probleem. Zit namelijk rond de 1800 euro. Zal die binnekort gaan dalen in prijs, of zul je verschil zien als dadelijk de processoren 22 juli in prijs verlagen of zal het sowieso niet goedkoper worden de komende tijd? En wat denken jullie, is voor n laptop zoals de G2S dus met 8600 kaart enzo erin en santa rosa nog een groot deel van het bedrag terug te vragen bij verkoop? dus stel dat ik em over n jaar verkoop en er haast geen gebruikssporen opzitten zou ik dn nog kunnen verkopen voor 80/90% van nieuwprijs?

Nouja ik ben toch maar verder gaan kijken, en ik vond de A7T, ook een leuke laptop. Alleen net weer te weinig. Te slechte processor etc. Dus wat ik eigenlijk zoek zit er n beetje tussenin. Ik heb zelf al veel gezocht maar krijg de ideale laptop voor mij niet gevonden. Mijn budget zit eigenlijk rond de 1500.

Graag jullie mening en evt. aanraders. Alvast bedankt voor de moeite :D _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 01:19 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zelf wil ook al lang een laptop waar ik op kan gamen (ziet m'n vriendin me nog eens als ik op WoW zit :P)

Gister kreeg ik dus een foldertje van Dynabyte door de bus, met een (voor mij) zeer aantrekkelijke aanbieding. Een Acer Aspire 9305AWSMi voor 799 Euro.

Hij heeft 17 inch, heeft 2gb geheugen, dus wat dat betreft goed voor jou. Alleen dan met AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core TK53 Processor, en een GeForce Go 6100 videokaart. Dus voor high-end gaming niet echt supergeschikt, maar in mijn geval (vooral WoW) prima geschikt dus.

Ik zit zwaar te twijfelen of ik 'm ga halen morgen, want het is wel een erg leuke aanbieding. Of jij er wat aan hebt weet ik niet, maar hij voldoet iig aan een paar van je wensen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Een geforce 6100 is nou niet echt bepaald lekker game kaartje. Ten eerste heeft het geen eigen geheugen, dus gebruikt het slome shared ram. Ik heb zelf ook een GF6100 liggen, en ik kan er GTA-SA nog net aan draaien (en als er paar auto's ff ontploffen stotterd het gewoon), Counter-Strike (1.6, dus de oude nog) draaid maar op +-30-40 FPS, en zodra er een smokebom wordt gegooid lag ik als een gek. Dan vraag ik mij af of je wel WoW online met (zoveel) players het wel aankan. Misschien toch handiger om een dedicated kaart te zoeken. (Ati X1300/Geforce 7300 en hoger)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

martijn222, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.