Toon posts:

[XP] Kernel32.dll verplaatsen in geheugen fout*

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg deze fout http://img511.imageshack.us/img511/7285/naamloosbi9.jpg en het programma dat ik open is World in Conflict Multiplayer Beta.

Ik heb geen flauw idee wat ik eraan kan doen en met googlen ben ik ook niet veel verder gekomen dan een andere kernel32.dll downloaden maar ik kan hem niet eens vervangen dus dat hielp ook niet veel. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

B.v.d

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lijkt mij een fout in de Beta, niet in Windows. Het wil namelijk een systeemgedeelte van het geheugen gebruiken en dat staat Windows niet toe, gevolg is je melding. Valt weinig aan te doen dan wachten op een nieuwe versie van je Beta.

Commandline FTW

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
Dit heeft te maken met een recente update voor XP, ik had gister namelijk precies hetzelfde.

Als je even zoekt op het forum dan lees je dat de oplossing ofwel een hotfix van MS is, ofwel een uninstall van een bepaalde update.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht op "windows update" en "ms hotfix" e.d , maar ik heb niet het gevoel dat ik hiermee iets bereik aangezien alle topics niet relevant zijn :( Zou je mij misschien in de goede richting kunnen sturen of een directe link? :$

b.v.d

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
illegale dll verplaatsing doet het hem :)

De microsoft fix

Er is ook een topic dat meld een bepaalde update te verwijderen, dat werkte voor mij, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden, moet ik vanavond thuis ff kijken

/edit:

toch nog gevonden:
Het gaat dus om deze meldig:

Als je naar je configuratiescherm gaat en daar voor Software kiest (start==> instellingen==>configuratiescherm==>Software) dan kun je bovenin het geopende venster kiezen voor "Updates weergeven" doe dit en scroll naar beneden voor "SoftwareUpdates voor XP".
Update KB925902 uninstallen, opnieuw opstarten en klaar.
Nu nog even aangeven dat je deze update niet meer wilt:
Wacht totdat je het windows-update icoontje ziet, (zie plaatje links naast de klok) dubbelklik dit icoontje en kies voor: "Aangepaste Installatie (geavanceerd)"
Vink nu de update uit, klik op sluiten, geef aan dat je geen kennis meet wilt nemen van deze update en klaar ben je...

[ Voor 61% gewijzigd door LiquidSmoke op 12-07-2007 12:50 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is gefixed nou :) Bedankt Liquidsmoke :P
Pagina: 1