Toon posts:

usb-apparaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik had ff een vraagje. Laatst hoorde ik de een paar keer het geluidje wat je hoort als je een apparaat aansluit op je pc. Maar het rare is, ik heb niks aangesloten. Ik heb ook al een keer als mijn usb poorten leeggemaakt (als in alle apparaten die er in zitten, muis, toetsenbord etc eruit gehaald) maar dat maakte niks uit. Het tekentje van een apparaat veilig verwijderen blijft maar onderin staan. Dus ik klikte erop en ik deed veiligverwijderen, maar hij bleef nog steeds staan. ( ook wel vrij logisch aangezien ik niks kon verwijderen).
Hij geeft aan dat het een massa opslag apparaat is. Hij zegt niet wat voor type ofzo. Dit hele probleem is vooral irritant bij het gamen, aangezien het dan gaat happeren voor 4s. Iemand een idee?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Harde schijf die aant sneuvelen is? Die valt even uit, om dan te herspinnen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
geen idee, ik merk niks aan de computer zelf.. hij maakt geen rare geluiden ofzo en de prestaties zijn gewoon nog hetzelfde. Hoe zou ik zoiets moeten merken? + (pc is net nieuw)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig een Bluetooth module in je PC zitten die automatisch verbinding maakt met je BT telefoon :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 07:52

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Geen verkeerd geinstalleerde externe drive nog in je devicemanager staan onder USB? ff verwijderen en herstarten.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zonder specs is dit natuurlijk zinloos. Maar een wilde gok: toevallig een memorycardlezer voor SD of CF kaartjes? Die zitten vaak op USB intern.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Zoiets had ik laatst ook, dat was idd een SATA2 schijf die door windows afgesloten werd. Dit bleek uiteindelijk door een brakke sata-dvd-brander te komen (maar zou dus net zo goed aan een hd kunnen liggen).

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb zo'n cardreader voor CF en SD in me pc zitten.
Pagina: 1