Toon posts:

ALiveNF6G-VSTA met 1600 x 1080 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb misschien een domme vraag ( weet hoe mensen hier kunnen reageren of ze alles beter weten ).

Heb een 23 inch lcd breedbeel monitor deze wil ik draaien op de onboard vga van de asrock ALiveNF6G-VSTA.

Hierbij ben ik alleen tegen een probleem aangelopen , na alle nieuwste drivers te hebben gedownload en te hebben geinstalleerd zit de goede resolutie niet bij de beeldscherm instellingen.
De resolutie die ik voor die beeldscherm nodig heb is 1600 x 1080 .

Nu is mij vraag hoe kan ik dit oplossen of is de onboard vga gewoon niet goed genoeg om een 23 inch lcd breedbeeld monitor op aantesluiten / of is dit een driver probleem ?

Hopelijk kan iemand mij hier antwoord opgeven :)

( sorry voor de spelfouten etc ik ben dyslecties )

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
1600x1080 bestaat niet. Je bedoelt waarschijnlijk 1680x1050. En deze resolutie zou het gewoon moeten doen op jouw moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
ooh sorry mijn fout indd bedoel 1680 x 1050 maar hij staat er echt niet bij en begrijp niet hoezo nieuwste drivers alles heb ik geinstalleerd :S

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al gekeken of de onboard chip uberhaupt deze resolutie ondersteunt? Staat meestal aangegeven bij de chip wat de max resolutie is. Anders een echte videokaart erin prikken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook zitten zoeken maar ik kan nergens een lijst vinden met de ondersteunde resoluties :(

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De ALiveNF6G-VSTA heeft een nForce 430 chip, dus hij kan zeker weten 1680x1050 resolutie aan.

Vertel eens welke resoluties je wel kan draaien?

[ Voor 21% gewijzigd door silmaril8 op 12-07-2007 00:08 ]

Verwijderd

Toevoegen mbv Powerstrip?
Pagina: 1