Hallo, Ik ben hier nieuw, en ik zit al een tijdje met een electronica vraagje.
Ik weet er zo niet een benaming voor, dus ik houdt het maar op een Visualisation Wall of een Visualisatie Muur.
Ik wil in principe gewoon LEDs laten bewegen op het geluid.
In de vorm van een looplicht.
Maar dan naar 2 kanten toe.
Van binnenuit.
Dus het wordt dan stereo.
Het is wat lastig uit te leggen, dus misschien helpt dit om het visueel wat beter te krijgen in je hoofd wat ik bedoel:

Je ziet dus 8 plexiglas plaat(jes). Daarin komen dan LEDs, en die leds moeten er voor zorgen dat die platen verlicht worden.
Maar die LEDs zelf moeten worden opgelicht op het ritme van de muziek, dus zoals ze dat ook hebben in Winamp, met die stereo visualisatie op de control panel zelf.
Is zoiets haalbaar?
En heeft iemand misschien info dat mij opweg zou kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Ik weet er zo niet een benaming voor, dus ik houdt het maar op een Visualisation Wall of een Visualisatie Muur.
Ik wil in principe gewoon LEDs laten bewegen op het geluid.
In de vorm van een looplicht.
Maar dan naar 2 kanten toe.
Van binnenuit.
Dus het wordt dan stereo.
Het is wat lastig uit te leggen, dus misschien helpt dit om het visueel wat beter te krijgen in je hoofd wat ik bedoel:

Je ziet dus 8 plexiglas plaat(jes). Daarin komen dan LEDs, en die leds moeten er voor zorgen dat die platen verlicht worden.
Maar die LEDs zelf moeten worden opgelicht op het ritme van de muziek, dus zoals ze dat ook hebben in Winamp, met die stereo visualisatie op de control panel zelf.
Is zoiets haalbaar?
En heeft iemand misschien info dat mij opweg zou kunnen helpen?
Alvast bedankt.