Uitvoeren van een programma

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 13:20
Heren, misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik zit hier op mijn werk en kan geen software installeren, op zich natuurlijk logisch want ze willen niet dat je allemaal troep op hun computers installeert. Wat echter wel kan, is een programma uitvoeren, zoals bijvoorbeeld een programmaatje om .ico's te maken dat je unzipped en zodoende alleen maar uitvoert, en dus niet installeert. Daarnaast is het zo dat ik mijn Zen (met 2GB geformateerd als partitie) wel mag aansluiten op de computer. Kan ik hieruit concluderen dat ik, als ik een programma installeer op mijn Zen, ik deze restrictie kan bypassen? Graag ook opheldering als dit niet kan, want ik heb het namelijk nog niet geprobeerd :) Het gaat in ieder geval om SketchUp 5, voor het geval dat belangrijk is. Het waarom: 's avonds is er bijna niets te doen en zolang ik mijn laptop niet heb, wil ik natuurlijk wel iets zinnigs kunnen doen in plaats van me vervelen :)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, gewoon uitproberen.

Dit valt echter wel onder het omzeilen van een (terechte) beveiliging. En daar is de FAQ vrij duidelijk over. Neem gewoon een Nintendo als je je verveelt ;)

offtopic:
Even iets vreemds voorstellen: een boek :+

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 11-07-2007 19:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Het waarom: 's avonds is er bijna niets te doen en zolang ik mijn laptop niet heb, wil ik natuurlijk wel iets zinnigs kunnen doen in plaats van me vervelen
Ga met je baas vragen en bedenk samen extra taken? Schoonmaken ofzo, de stal opruimen, geen idee wat voor een werk je doet ;)

En tja, mocht er ooit iets foutlopen met hetgeen dat je met je Zen doet zal dit natuurlijk erg vervelend zijn voor je arbeidscontract. Wil je dat risico wel nemen, of kan je niet beter een Gameboy kopen?

edit:
@ hieronder: :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 19:54 ]

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-07 19:19
Gewoon proberen. Dat gezeik allemaal van die moraalridders. Anders zou je ook eens thinstall kunnen proberen. Met deze tool kun je software 'installeren' in een EXE-file: dus precies wat jij wilt. Er wordt een soort van tijdelijke map aangewezen voor de data die de applicatie genereert.

edit:

@Denniswerf: leerkracht zijn past goed bij je! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door smeerbartje op 11-07-2007 19:46 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

smeerbartje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:45:
Gewoon proberen. Dat gezeik allemaal van die moraalridders. Anders zou je ook eens thinstall kunnen proberen. Met deze tool kun je software 'installeren' in een EXE-file: dus precies wat jij wilt. Er wordt een soort van tijdelijke map aangewezen voor de data die de applicatie genereert.
Ach, het is niet jouw baan, en ook niet de mijne. Maar wel die van de TS, en daar moet je ook rekening mee houden :) . Straks werkt de TS bij een kerncentrale of een IC-unit...

(van mij mag de TS het proberen, al is het niet verstandig en zeker niet volgens de forumregels)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BorgMan
  • Laatst online: 25-05 13:20
Ik werk bij een hostingbedrijf, het valt dus allemaal wel mee. Het is alleen voor 's avonds, 's middags heb ik het toch te druk met andere dingen :) En zoals gezegd, het is alleen nodig voor nu totdat ik mijn laptop heb aangeschaft, wat nog eem weekje of twee zal duren :)

Hmmjah, een boek is ook wel een goed idee opzich. Maar ik heb te weinig tijd om langs de bieb te gaan dus moet ik ze gaan kopen. En om eerlijk te zijn ben ik liever met iets productiefs bezig dan 'maar' een boek lezen...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BorgMan schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:04:
Ik werk bij een hostingbedrijf, het valt dus allemaal wel mee. Het is alleen voor 's avonds, 's middags heb ik het toch te druk met andere dingen :) En zoals gezegd, het is alleen nodig voor nu totdat ik mijn laptop heb aangeschaft, wat nog eem weekje of twee zal duren :)
Vraag het aan je baas, of probeer het uit. Zie de link van Smeerbartje...
Hmmjah, een boek is ook wel een goed idee opzich. Maar ik heb te weinig tijd om langs de bieb te gaan dus moet ik ze gaan kopen. En om eerlijk te zijn ben ik liever met iets productiefs bezig dan 'maar' een boek lezen...
Een boek over Sketchup5? :+

Verwijderd

Spellen kunnen ook informatief zijn, maar lezen is erg goed voor de ontwikkeling.. Erg productief, lezen is gewoon goed voor de algemene ontwikkeling (vooral taal) maar je kunt natuurlijk ook specifieke informatieboeken lezen (ipv thriller, etc) en op die manier ooit een promotie krijgen :P

edit:
En je kunt natuurlijk ook gewoon je tijd zelf investeren om informatie te zoeken over of dit mogelijk is, je hebt toch tijd zat :9~

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 20:16 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:40:
Ga met je baas vragen en bedenk samen extra taken? Schoonmaken ofzo, de stal opruimen, geen idee wat voor een werk je doet ;)
Goed plan.

Meer werk in dezelfde tijd = meer geld. Jij blij *O*
Beveiliging omzeilen = niet liev. Ik niet blij -O-

Ik snap je heel goed, maar het is niet echt de bedoeling van GoT (zie URL hierboven) om mee te helpen met het omzeilen van beveiligingen dus ga ik het helaas voor je sluiten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.