Toon posts:

Camera voor 100 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik werd gevraagd of ik een degelijke camera kon vinden voor rond de 100 euro. Nu ben ik totaal niet thuis in de fotocamera wereld dus ik dacht dat weten ze vast wel in het fotografie forum van Tweakers!

Het is gewoon een camera'tje voor algemeen gebruik, wat ervan verwacht wordt is dat hij stevig is, mooie foto's kan maken, liefst met SD geheugenkaartjes en verwisselbare batterijen.

Alvast bedankt voor iedereen die mij de goede richting op wijst.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja, 100 euro is niet veel, echt hoge eisen kun je dan niet stellen. Waarom niet 50 euro meer uitgeven? Dan kun je best een leuke compact halen. Anders zou ik eens kijken voor een gebruikte camera. En denk aan toebehoren, tasje, geheugen, extra accu.

Verder zou ik je verwijzen naar dit topic:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3

[ Voor 17% gewijzigd door Tom op 11-07-2007 19:01 ]

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:39
Ik ben laatst met iemand mee geweest om een camera'tje te kopen voor dat persoon, dat is toen een Canon Powershot A430 geworden:

pricewatch: Canon PowerShot A430 (4MP, 4x zoom, 39-156mm, f/2.8-5.8)

Een erg leuk ding wat aan al je eisen voldoet.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 15:24

yGiDoRp

Sawasdee

Ik vind toch wel geinige dingen voor rond die prijs.

Nikon Coolpix L10 € 110,67 (inc. BTW)

Afbeeldingslocatie: http://www.verkoop.net/prodimg/nikon_coolp_l10.gif

Kenmerken:
# Resolutie van 5,0 megapixels zorgt voor gedetailleerde foto's, zelfs wanneer het beeld aanzienlijk wordt vergroot.
# Zoom-Nikkor objectief met 3x zoom dekt het belangrijke fotografische bereik van 37,5 tot 112,5 mm (kleinbeeldequivalent).
# Lichtgevoeligheidsbereik tot ISO 800 beperkt het risico op vage foto's als u snelbewegende onderwerpen vastlegt of foto's maakt bij een slechte belichting.
# Grote 2-inch LCD monitor zorgt voor eenvoudige compositie en weergave.
# Ingebouwde COOLPIX-technologieën:
# Gezichtprioriteit-AF zoekt automatisch gezichten van mensen en stelt erop scherp, en zorgt zo voor prachtige scherpe portretten.
# D-Lighting redt onderbelichte foto's door waar nodig helderheid en details te verbeteren, terwijl correct belichte delen ongewijzigd blijven.
# Ingebouwde rode-ogencorrectie analyseert elke foto en zoekt en corrigeert automatisch rode ogen die soms voorkomen in flitsfoto's.
# Films opnemen met geluid en 30 bps. Opnametijd is alleen afhankelijk van de grootte van uw geheugenkaart.
# Compatibiliteit met AA-batterijen maakt het eenvoudig om waar ook ter wereld uw camera van nieuwe voeding te voorzien.
# Menutaal: Nederlandstalig
# PictBridge-compatibel: doordat de camera rechtstreeks kan worden aangesloten op elke PictBridge-compatibele printer, kunt u prachtige afdrukken maken zonder dat u een computer nodig hebt om de afdruktaak te verwerken.

Doosinhoud: camera, 2x 1,5V LR6 AA-alkalinebatterijen, USB-kabel UC-E6, AV-kabel EG-CP14, Polskoord AN-CP14, PictureProject cd-rom, Nederlandse handleiding.

FUJI FinePix A820 blauw € 129

Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/1/3/00034131/g_00034131.jpg

Fuji breidt zijn assortiment van digitale fotocamera's van de A serie uit met een presterend model voor het grote publiek: de FinePix A820.
Uitgerust met een Super CCD HR sensor van meer dan 8 miljoen pixels met een optische zoom van 4x, de A820 heeft reële foto technologie geïntegreerd met de capaciteiten van de sensor en een lichtgevoeligheid van 800 ISO, voor een scherp en kleurrijk resultaat, zelf in lage licht situatie's. De stabilisator modus doet de onscherp effecten teniet, voor een onfeilbaar resultaat. Voor perfecte foto's is de intelligente flits een uitkomst, hij past de FinePix A820 aan aan uw instellingen.De Fuji FinePix A820 heeft een groot TFT scherm van 6,35 cm die zichtbaarheid aan uw foto's biedt en u door de menu's laat navigeren. Tevens is het draadloze transmissie systeem voor het overdragen van uw foto's naar printer of mobiele telefoon.
Eenvoudig en presterend presenteerd de FinePix A820 zich aan fotografen, wat hun niveau ook is, voor het maken van onvergetelijke digitale opnamen.

Olympus Mju FE 210 7.1MP, 3x opt. zoom € 120,00

Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.nl/img/p/200/332397.jpg

er nog veel meer.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nu ben ik totaal niet thuis in de fotocamera wereld dus ik dacht dat weten ze vast wel in het fotografie forum van Tweakers!
Dat je niet thuis bent in die wereld is geen excuus om gewoon je vraag hier te 'dumpen' en allerhande modellen als antwoord te verwachten - want dat is wat je hier doet, en dat is toch echt niet de bedoeling van GoT. Gelukkig zijn hier behulpzame mensen die je op weg willen helpen, dus zie de posts hierboven.

Ik wil je echter wèl aansporen er eerst zelf mee aan de slag te gaan, anders staat het hier binnenkort vol met topics van 'hoi ik zoek een camera voor xxx euro, welke welke?' en dat moeten we echt niet hebben. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.