Toon posts:

ashosting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zaterdag via hun website een domein+hosting paket aangevraagt maar nog steeds niks gehoord...

Hoe lang duurt het ongeveer als ze het domein (.net) nog moeten reggen voor ik mijn gegevens krijg?

Iemand ervaring met ze?

Verwijderd

zie post hieronder

Verwijderd

Veel te lang, andere hosters sturen meestal binnen een dag en soms binnen een paar uur.
Drop die ashosting, als het zolang bij ze duurt, dan weet je ook hoe hun service is, bagger, ga opzoek naar iets beters :

http://www.webhosters.nl

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52
Hoe moet dat binnen een paar uur :? Om te beginnen kan het registreren van NL-domeinen behoorlijk lang duren als de SIDN er weer eens geen zin in heeft, en hoe moet je binnen een uur je gegevens krijgen? Per express-post?

Ik hoop toch niet dat je dingen als wachtwoorden en betalingsgegevens via e-mail wilt ontvangen.

Verwijderd

Ik heb eergisteren een domeinnaam en hostingpakket bij WideXS aangevraagd (zo rond 15:00). Virtuele server was binnen 4 uur beschikbaar. Domeinaanvraag de ochtend erop goedgekeurd door SIDN en moet nu binnen drie dagen actief zijn.

Het hoeft dus niet zo lang te duren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze vanmiddag ff een mailtje gestuurd dat ik wou annuleren omdat op de page staat dat je binnen 24u een mailtje krijgt, is nou een week geleden dus ik had zo iets van "pleur op".

En nou werd ik 15min geleden gebeld door die sjaak dat ze het erg druk hadden en dat ze daarom geen antwoord konden geven, en als ze nu de gegevens zouden aanmaken als ik nog geinteresseerd was :)

Vond het wel netjes dat ie nog ff belde.

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 11:53 schreef vink het volgende:
Hoe moet dat binnen een paar uur :? Om te beginnen kan het registreren van NL-domeinen behoorlijk lang duren als de SIDN er weer eens geen zin in heeft, en hoe moet je binnen een uur je gegevens krijgen? Per express-post?

Ik hoop toch niet dat je dingen als wachtwoorden en betalingsgegevens via e-mail wilt ontvangen.
Ahum,
Registratie van .NL domein en de tijd tot het domein actief is is soms minder dan 24 uur ( ik kan het weten, ik registreer ze dagelijks ).
De meeste hostingproviders, sturen wachtwoorden op via e-mail. Waarom zou je betaling gegevens via mail moeten ontvangen, je krijgt toch een factuur thuisgestuurd (als je een goede provider hebt).

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op vrijdag 09 februari 2001 16:22 schreef stajsic het volgende:

[..]

Ahum,
Registratie van .NL domein en de tijd tot het domein actief is is soms minder dan 24 uur ( ik kan het weten, ik registreer ze dagelijks ).
Dit is gedeeltelijk waar. Als de SIDN een domein in twijfel trekt, dan kan het makkelijk 2 tot 3 weken duren, maar in de regel is het: 6 uur voor aanvraag > Reactie, en dan nog eens 6 uur voor acceptatie aanvraag, en dan moet je wachten totdat de 'root'-server van de SIDN/Kema reloaded is. Dus al met al ben je al gauw 24 tot 48 uur kwijt, voordat een domein werkt.

Daarom is het heel erg fijn als je een eigen IP krijgt bij je hosting-pakket.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 16:22 schreef stajsic het volgende:

[..]

Ahum,
De meeste hostingproviders, sturen wachtwoorden op via e-mail. Waarom zou je betaling gegevens via mail moeten ontvangen, je krijgt toch een factuur thuisgestuurd (als je een goede provider hebt).
Betrapt >:) Nu zeg je dat dat dagelijks doet en aangezien jij heel vaak url post van hosters4all. Neem ik aan dat je daar werkt. :):)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

tja.. een flink aantal sites van ashosting zijn op dit moment niet bereikbaar.. Server die in NL staat heeft poort 80 dicht :r

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 18:19 schreef HPC het volgende:

[..]

Betrapt >:) Nu zeg je dat dat dagelijks doet en aangezien jij heel vaak url post van hosters4all. Neem ik aan dat je daar werkt. :):)
Assumed wrong, ik werk in een it-bedrijf en registreer vaak domeinen voor onze klanten, vaak bij hoster4all, omdat ze tot nu toe goed bevallen, maar werken doe ik er zekers niet.
Pagina: 1