Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik iemand bel, dat ik dan wordt doorgeschakeld naar zijn of haar voicemail.
Dit is erg vervelend, omdat ik het eerste minuut volledig betaal en de voicemail nooit inspreek. (Zoals je al begrijpt ben ik dus al vele euros hieraan kwijtgeraakt :|)

Is het mogelijk om van MIJN KANT doorschakelingen tegen te gaan?

Ik heb het gevoel dat het technisch wel zou moeten kunnen! De nieuwste PDA's geven ongeveer een seconde van tevoren voordat ze worden doorgeschakeld aan, dat er een doorschakeling aan het plaats vinden is. Op dat moment wil ik juist dat mijn mobiel ophangt!

Weet iemand of er een "universele" anti-doorschakeling code bestaat? Zoiets als **00*<telefoonnummer# ofzo?

Thanks in advance.

PS: ik kan op het Internet niets vinden en jaaaaa; ik weet dat ik ook gewoon zelf na 4 toontjes kan ophangen waardoor ik niks betaal, maar ja, ik heb liever dat ik helemaal niet doorgeschakeld wordt!

Rex

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:55

tozzke

aka tozzert

ik hoor nèt van tevoren ook altijd of ik doorgeschakeld ga worden of niet.
Het is een soort van klik of iig een onregelmatigheid in de toon, waarna hij nog een keer overgaat voordat hij naar de voicemail gaat. Maar ik weet niet of je op DAT moment al gaat betalen, of pas als je de daadwerkelijke voicemail aan de lijn krijgt.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Dit zou ik ook wel willen weten want het is een behoorlijke naaistreek dat je gewoon betaalt zonder dat je ook maar een seconde hebt gebeld.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Yep bij de tik begin je met betalen. Maak gewoon je minuut af door het inspreken van de voicemail.
8)

P.s. (Ik heb bij telefort en vodafone gespecifeerde rekeningen)

Gebeld 0,03 0,09 0,22 dat soort grapjes!!

[ Voor 35% gewijzigd door Frunnik op 11-07-2007 20:27 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is er ook een mogenlijkheid om je eigen voicemail uit te schakelen?

Niet via het menu ofzo, want dat is geblokkeerd, maar via een service code oid

[ Voor 37% gewijzigd door Snake op 11-07-2007 20:53 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17

Reptile209

- gers -

Snake schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:52:
Is er ook een mogenlijkheid om je eigen voicemail uit te schakelen?

Niet via het menu ofzo, want dat is geblokkeerd, maar via een service code oid
Ja. In jouw geval moet je voor <insert provider naam here> bellen naar nummer <insert voicemail off code>. :+
Welke telefoonprovider heb je?

Zo scherp als een voetbal!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Reptile209 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:02:
[...]

Ja. In jouw geval moet je voor <insert provider naam here> bellen naar nummer <insert voicemail off code>. :+
Welke telefoonprovider heb je?
Mobistar :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kan meestal wel ja. In ieder geval heb ik geen voice mail aan staan (NL Vodafone). Hoe dat in z'n werk gaat is afhankelijk van de operator. Bij Voda moet je een bepaald nummer bellen en dan pleurt 'ie de redirect eraf. De voicemail-box bestaat dan nog wel. Ik heb een keer last van een malloot gehad die zijn toestel door liet schakelen naar mijn voicemail, ook al stond die uit. Ik kreeg dus elke zoveel tijd sms'jes dat ik een nieuwe voicemail had, en die was dan ingesproken voor een of andere henk ofzo :P

Anyway, bel even je klantenservice die kunnen je dat precies vertellen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17

Reptile209

- gers -

De tweede hit op [google=Mobistar voicemail uitschakelen] stuurt je naar o.a. het volgende antwoord:
Zelf kan je nooit je voice mail uitschakelen

Maar als je naar een Mobistar Center gaat kan je dat wel vragen en dan regelen ze het hier intern op Back Office...
Probeer dat dus eens, mocht het via 5555 echt niet lukken:
> bel 5555
> ga naar het hoofdmenu
> toets 214 in en volg de instructies. Op het einde van deze bewerking vraagt uw Voice Mail of u tijdens uw afwezigheid berichten wil ontvangen of niet. Druk dan op 2 en uw bellers kunnen geen boodschap nalaten op uw Voice Mail.
1e hit op google :)

Back ontopic, want je kaapt nog steeds het draadje van ReFleXWolf...

Zo scherp als een voetbal!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Exactly, ik heb nog steeds geen antwoord :-( Ik heb vandaag toevallig me telefoonrekening ontvangen en zie veel 1-2 seconden = 17 cent :( bleh!

Rex

Pagina: 1