Toon posts:

Huntkey Green Star Serie

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanwege de aanschaf van een x1950 pro AGP heb ik onlangs ook een nieuwe voeding bestelt. Het gaat hier om de volgende voeding:
http://www.compgrade.nl/I...px?prdid=758&prdcatid=287
Vandaag kreeg ik deze voeding in huis en toen ik hem wou installeren kwam ik tot de ontdekking dat er een draadje misste in de 20+4-pin Main power connector. Het gaat hier om een draadje uit de 20-pin connector. Dit leek mij een apart verschijnsel en dus heb ik het desbetreffende bedrijf hier een mailtje over gestuurd.
Deze mail heb ik vanmorgen verstuurd maar heb nog geen antwoord gekregen. Ik werd een beetje ongeduldig en vandaar dat ik er maar een topic van heb gemaakt. De vraag is, heb ik een incomplete voeding thuis gestuurd gekregen of horen er maar 19 draadjes in de 20-pin connector te lopen?

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Ik heb het in ieder geval nog NOOIT gezien. Ze worden allemaal gebruikt dus lijkt me een productiefoutje. Slordige zaak van Huntkey :-o

[ Voor 38% gewijzigd door TeXiCiTy op 11-07-2007 16:38 ]

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze mail heb ik vanmorgen verstuurd maar heb nog geen antwoord gekregen. Ik werd een beetje ongeduldig en vandaar dat ik er maar een topic van heb gemaakt.
Foute instelling :o

Op GoT verwachten we dat je zelf wel de moeite doet ipv overhaast te posten. Als je in het juiste subforum kijkt (sinds wanneer was een voeding een Processor, Moederbord of Geheugen :? ), zie je dat hier net een topic over was. Kijk voor de grap ook eens op Wikipedia naar de functie van de pin waar het draadje 'ontbreekt'...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.