Toon posts:

[XP] Foutmeldingen, bij opstarten en internet explorer*

Pagina: 1
Acties:
  • 550 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik mijn andere pc opstart, geeft die de volgende foutmelding weer:

Logitray.exe – kan onderdeel niet vinden

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MFC71.DLL niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
op een
Win XP professional
Versie 2002
SP2

Daarnaast heb ik op Deze site, forum.tweakers.net
De hele tijd gedoe over:
Ik gebruik internet explorer

Error

A runtime error has occurred.
Do you wish to Debug?

Line: 0
Error: Object expected

als ik yes doe kan ik debuggen, alleen dan gebeurt er nog niks.

en als ik no doe krijg ik er per object op een pagina, (per post) weer zo`n zelfde scherm.

Op een:
Windows XP professinal
versie 2 (engelstalig)

Enig idee hoe ik van een van de 2 (beter nog, allebei ) afkom??

Dankje,

Verwijderd

1. logitech software slecht verwijderd?
2. daar kom je niet af, je zult altijd wel wat javascript-fouten blijven houden. dat betekent niet dat je een probleem hebt met je internet explorer, maar dat er iets niet helemaal klopt met het javascript op de site die je op dat moment aan het bekijken bent. de debugger kun je trouwens wel afzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Logitech software slecht verwijdert, zou goed kunnen ja, iets met webcam volgens mij. waarvan ik geen instalatiesoftware ofzo nog van heb.

Het is de computer van vrienden van me, die moest ik legen en wat opzetten.

Alleen die logitech cam ofzo is er inderdaad verkeerd afgegooid?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
ehm oke, debug probleem is opgelost. heb de debugger zelf al uitgezet. Dankje

Verwijderd

hoe zet je de debugger af? waar?
google eens wat, zou ik zeggen.
En nu op een forum site krijg ik per pagina 6 foutmeldingen, je maakt me niet wijs dat die nooit ophouden,
waarom niet? ga je beklag doen bij degenen die het forum hebben geprogrammeerd. "fout" wil trouwens lang niet altijd zeggen dat er ook inderdaad iets ernstigs aan de hand is met de site. een leeg forumulierveld kan ook een "null of no object" opleveren.

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-02 10:19
Voor probleem 1
Ga naar start /uitvoeren
type daar msconfig,
dan naar opstarten haal daarhet vinkje weg bij logi tray.

Verwijderd

Topicstarter
binbero schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:31:
Voor probleem 1
Ga naar start /uitvoeren
type daar msconfig,
dan naar opstarten haal daarhet vinkje weg bij logi tray.
Logitray staat er niet tussen,

(p.s. er staat wel rundll32.exe TWEAKUI.CPL, TweakMeUp, was dat niet ooit een trojan ofzo? )

Verwijderd

als logitray niet bij opstarten in msconfig staat, dan heb je een goede kans dat ie in het mapje start/alle programma's/opstarten zit. beter is het om de logitech software opnieuw te installeren en dan op de juiste manier te verwijderen.
p.s. er staat wel rundll32.exe TWEAKUI.CPL, TweakMeUp, was dat niet ooit een trojan ofzo?
kun je me ca. voorrekenen hoeveel moeite het jou kost om "tweakmeup" te typen in google?
Dat is niet nodig. Kap eens met dat getroll?

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 11-07-2007 20:55 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Helaas bespeur ik hier een paar dingen die we hier graag anders zien:

Een ietwat achterblijvende eigen inzet van de topicstarter, en een paar reacties die we liever niet zien op die manier.

PRobeer het eens opnieuw met een nette topicstart, en let daarbij op de dingen die in de Windows Clients - Policy staan met betrekking tot wat we van een goede topicstart inclusief titel verwachten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.