New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Binnen 14 dagen kun je meestal wel ruilen(niet altijd geld terug though)
[ Voor 76% gewijzigd door Rey Nemaattori op 11-07-2007 13:08 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Bovendien is er al iets geregeld met Logitech (zie topic hierboven) ,maar die doen nu of hun neus bloed.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Is het je toevallig al gelukt om te ruilen in een half jaar tijd ?
En zo ja, hoe ??
Iemand anders misschien die een backdoor bij Logitech heeft ?
Verwijderd
Ben verbaast dit te lezen, heb wel een backdoor voor je. Wat is je casenummer, of heb je dat niet?Sepiroth schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:55:
Ik zit dus met exact hetzelfde probleem!!
Is het je toevallig al gelukt om te ruilen in een half jaar tijd ?
En zo ja, hoe ??
Iemand anders misschien die een backdoor bij Logitech heeft ?
[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 01-02-2008 17:04 ]
Heb inderdaad een case/referentie nummer gekregen.tm030614 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:59:
[...]
Ben verbaast dit te lezen, heb wel een backdoor voor je. Wat is je casenummer, of heb je dat niet?
Afgelopen vrijdag heb ik wederom gebeld met logitech.
Ik moest mijn set maar naar de BCC brengen (daar is hij gekocht) en omdat ik de bon nog had.
Na wat lichtelijk vloekwerk heb ik de hoorn erop gegooid, want met die kerel kwam ik geen steek verder.
Op de site van logitech staat gewoon dat ze hem thuis ophalen en dat heb ik dus ook zo gelezen bij tweakers.
Gewapend met wat printjes (het bericht van de logitech-site afgedrukt, mijn referntie. nr., een intro pagina van Tweakers
De BCC vertelde mij dat ik toch echt bij logitech moest zijn voor het ruilen.
Na mijn verhaal gedaan te hebben, zijn ze daar zo vriendelijk geweest om het ruilen van me over te nemen.
Heb mijn setje dus met pijn in het hart achtergelaten (en inlever bonnetje gekregen
Hopelijk krijg ik spoedig een belletje van ze...
Ik laat het eindresultaat nog weten, maar dat kan even duren.
Geduld is een schone zaak
Mag ik toch een casenummer?Sepiroth schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:37:
[...]
Heb inderdaad een case/referentie nummer gekregen.
Afgelopen vrijdag heb ik wederom gebeld met logitech.
Ik moest mijn set maar naar de BCC brengen (daar is hij gekocht) en omdat ik de bon nog had.
Na wat lichtelijk vloekwerk heb ik de hoorn erop gegooid, want met die kerel kwam ik geen steek verder.
Op de site van logitech staat gewoon dat ze hem thuis ophalen en dat heb ik dus ook zo gelezen bij tweakers.
Gewapend met wat printjes (het bericht van de logitech-site afgedrukt, mijn referntie. nr., een intro pagina van Tweakers) ben ik vrijdag avond toch maar naar de BCC gegaan...
d*mme, wat is die set zwaar...
De BCC vertelde mij dat ik toch echt bij logitech moest zijn voor het ruilen.
Na mijn verhaal gedaan te hebben, zijn ze daar zo vriendelijk geweest om het ruilen van me over te nemen.
Heb mijn setje dus met pijn in het hart achtergelaten (en inlever bonnetje gekregen).
Hopelijk krijg ik spoedig een belletje van ze...
Ik laat het eindresultaat nog weten, maar dat kan even duren.
Geduld is een schone zaak
Natuurlijk, mijn referentie nummer is : 080129-002889
Enne meneer Mustafa Temel heeft mijn status bij Logitech heel fijn op "opgelost" gezet (afgelopen vrijdag).
Omdat ik zei dat ik wel weer naar de BCC zou gaan en de hoorn erop kwakte.
Ben er nog van over de z*ik.
Maar goed, als ik een plopvrije set krijg ben ik weer blij
Momenteel heeft de BCC dus mijn set en zij sturen hem voor me op.
Het sjouwen met de doos was trouwens ook niet echt bevoordelijk voor mijn schouderblessure
Mocht je er iets aan kunnen doen "tm030614" dan bij deze alvast
Heb het inmiddels doorgestuurd naar de customer support manager van europa en reactie gehad, er wordt naar gekeken. Of je zelf reactie krijgt weet ik niet. Laat maar even weten.Sepiroth schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:18:
[...]
Natuurlijk, mijn referentie nummer is : 080129-002889
Enne meneer Mustafa Temel heeft mijn status bij Logitech heel fijn op "opgelost" gezet (afgelopen vrijdag).
Omdat ik zei dat ik wel weer naar de BCC zou gaan en de hoorn erop kwakte.
Ben er nog van over de z*ik.
Maar goed, als ik een plopvrije set krijg ben ik weer blij
Momenteel heeft de BCC dus mijn set en zij sturen hem voor me op.
Het sjouwen met de doos was trouwens ook niet echt bevoordelijk voor mijn schouderblessure![]()
Mocht je er iets aan kunnen doen "tm030614" dan bij deze alvast
Verwijderd
Anyway, het zou mooi zijn als je ook even in dit topic zet hoe het afloopt, is voor andere mensen ook interessant (voor mij iig wel).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 17:11 ]
Super, volgens mij ben ik daardoor afgelopen dinsdag gebeld met een excuus van hun kant.tm030614 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:51:
[...]
Heb het inmiddels doorgestuurd naar de customer support manager van europa en reactie gehad, er wordt naar gekeken. Of je zelf reactie krijgt weet ik niet. Laat maar even weten.
Een nette verontschuldiging van de meneer dat de mensen aan de helpdesk het probleem niet goed hadden aangepakt. Dat vond ik dus netjes
Mijn set wordt momenteel gewisseld door de BCC en daar heb ik nog niks van gehoord.
Morgen toch maar even bellen hoe het ermee staat.
Mocht het niet lukken via de BCC dan moet ik gewoon weer even naar Logitech bellen en wordt het alsnog direct via hun opgelost, top!
Enne "tm030614", bedankt voor de moeite !
Ik laat het weten als mijn probleempje is verholpen...
Verwijderd
Ik had zo iets van : He
Maar goed, morgen ben ik toch in de buurt van de BCC dus wilde dan even langs gaan.
Word ik net gebeld door het filliaal waar mijn set geruild moest dat mijn set (eindelijk) is omgeruild.
Nou maar hopen dat ze het goed gedaan hebben...
We zullen zien morgen
Alles werkt perfect, de plopjes zijn eindelijk verdwenen
Voor de geinteresseerden: ik heb nu PID versie 748.
Voorheen had ik PID versie "onbekend", stond er nl. niet op...
Ondanks dat het even heeft geduurd ben ik toch uiterst tevreden over de actie van Logitech.
Gewoon even een setje van 2,5 jaar omruilen, dat doen ze niet overal -->hulde
Mijn complimenten overigens aan "tm030614" voor alle inzet sinds de aanwezigheid van het plopjes probleem, top!
ik zag een poosje hier op dit forum al de oplossing: setje werd geloof ik dan opgehaald en de eigenaar zou dan zijn geld terug krijgen. nu zit ik daar eigenlijk ook wel aan te denken, of is dat te 'inhalig' gedacht? (dat setje is immers ook al 2 jaar ofzo oud)
Niet geschoten, is altijd misRub3s schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:08:
setje van 2,5 jaar oud? klinkt me als muziek in de oren!heb toevallig nog een logitech x-530 liggen die stof ligt te bijten. die had ook flink last van plopjes en leuke oost-europese radiozenders......
ik zag een poosje hier op dit forum al de oplossing: setje werd geloof ik dan opgehaald en de eigenaar zou dan zijn geld terug krijgen. nu zit ik daar eigenlijk ook wel aan te denken, of is dat te 'inhalig' gedacht? (dat setje is immers ook al 2 jaar ofzo oud)
Ofwel, gewoon proberen!