[C&C3] vista: beeld en geluid cutscenes asynchroon

Pagina: 1
Acties:

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Na het standaard zoekwerk kwam ik aan op de website van EA, maar ook daar geen oplossing te vinden. Die gasten reageren ook niet op mail trouwens...

Probleem: het spel draait prima, maar _sommige_ cutscenes hebben een duidelijke vertraging in het beeld tov geluid. Dat is bijzonder storend want het gaat echt om seconden. Wat ik zo bijzonder vind is dat het slechts voor sommige scenes geldt. Voorbeeld: ergens aan het begin van de GDI missies zie je een nieuwsbericht, dan lopen beeld en geluid wel gewoon synchroon.

Is het misschien een codec probleem? (heb de meest recente k-lite codec pack...)

Ik draai Vista Ultimate op een XP2700+ met 1gb ram. VGA: ATi Radeon 9800SE AIW.
Op zich is mijn pc wel trager geworden na overstap van XP naar Vista, daarom heb ik de "ms search service" ook uitgezet. Maakt wel iets verschil.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19
Heb je C&C al geupdated, want volgens mij was daar een patch een hele tijd terug voor uitgekomen die dat probleem oploste.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Timocos schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:33:
Heb je C&C al geupdated, want volgens mij was daar een patch een hele tijd terug voor uitgekomen die dat probleem oploste.
Bedankt voor je tip, maar dat updaten heb ik al gedaan en maakt geen verschil.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 18:00
Tiberium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:34:
Na het standaard zoekwerk kwam ik aan op de website van EA, maar ook daar geen oplossing te vinden. Die gasten reageren ook niet op mail trouwens...

Probleem: het spel draait prima, maar _sommige_ cutscenes hebben een duidelijke vertraging in het beeld tov geluid. Dat is bijzonder storend want het gaat echt om seconden. Wat ik zo bijzonder vind is dat het slechts voor sommige scenes geldt. Voorbeeld: ergens aan het begin van de GDI missies zie je een nieuwsbericht, dan lopen beeld en geluid wel gewoon synchroon.

Is het misschien een codec probleem? (heb de meest recente k-lite codec pack...)

Ik draai Vista Ultimate op een XP2700+ met 1gb ram. VGA: ATi Radeon 9800SE AIW.
Op zich is mijn pc wel trager geworden na overstap van XP naar Vista, daarom heb ik de "ms search service" ook uitgezet. Maakt wel iets verschil.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb hetzelfde probleem op mijn vorige pc, deze draait ook op vista.

Specs:
Pentium 4 3,0 ghz ht
2x 512 MB ram
ati x850xt PE (256 mb)

op mijn nieuwe pc heb ik dit probleem echter niet!