Z-5500 doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Arie!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo,

Ik heb sinds vanochtend de Logitech Z-5500 in mijn bezit. Heb alles uit de doos gehaald, die rare draadjes in de subwoofer geplugd en derest aangesloten. Netjes eerst de kabels, dan de stroomkabel. Ik zette wat geluid op de computer en alles werkte gewoon, maar na een tijdje viel het weg en haperde hij nog enkele keren en toen was het definitief stil.

Ik heb toen nog wat knopjes uit getest en dan komen er ineens allemaal blokjes op het lcd schermpje. Ik heb er een filmpje van gemaakt:

http://2142.eu/Video.3gp

Niet echt heel duidelijk, maar wat er gebeurd:
Ik zet hem aan (van standby af), hij detecteerd de aansluiting, en ik druk op Mute. Je ziet dan Mute on. Dan druk ik nog een x op mute en dan krijg je van die blokken. Dan probeer ik m uit te zetten en dat lukt dan niet :9 Hij gaat na een tijdje dan wel uit trouwens.

Ik kreeg die blokjes niet alleen bij dat mute verhaal, ook als ik iets willekeurigs anders doe zo af en toe..

Er zit ook een test knopje op de afstandsbediening, en dat werkt wel gewoon: iedere box krijgt om de beurt een ruis.

Ik heb dus geen id wat er nou aan de hand kan zijn, is hij nou gewoon kapot, zijn de stekkers misschien niet goed? of heb ik te veel apparatuur eromheen?

Ik hoop dat iemand wat anwoorden heeft :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Lijke me een DOA. Gewoon terug naar de winkel!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Evinyatar
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-02 09:47
Lijkt me inderdaad niet helemaal goed. Je kan proberen de pod te resetten door hem in stand-by te zetten, en vervolgens de input en settings knoppen gelijktijdig ingedrukt te houden voor ongeveer 6 seconden. Als het goed is komt dan de firmware versie op het scherm en is het ding gereset.

• Arie!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Die reset had helaas niets geholpen. Bedankt voor de reacties, ik heb inmiddels de retour aangevraagd.