Toon posts:

HT-TX35 regiovrij maken

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey weet iemand hoe ik de home cinema van samsung type HT-TX35 regiovrij kan maken? best wel onhandig, heb kopies van mijn originele schijfjes en kan ze niet afspelen.....
links naar forums mogen ook

grtz

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-02 09:42
Waar heb je zelf al gezocht. Het lijkt me sterk dat je via google niets kan vinden. 8)7

Weet niet of het mag maar dit heb ik in 10 seconden gevonden.

1. Remove Disc from Tray.
2. Switch Off Player
3. Wait 30 Seconds, Then Reconnect Mains.
4. Turn On player with Remote Control. Wait for player to Finish Loading and Display 'No Disc'.
5. Press Enter on Remote Control. (There will be No On-Screen Response.)
6. Press 8, 4, 2, 6, 9 on the remote. (There will be No On-screen Response.)
7. Press Enter on the Remote Control. Player will Automatically Turn Off.
8. Turn Player On.
9. Open Tray
10. Close tray.
11. Turn Player Off then On Again.
12. Player is Now Region Free

[ Voor 77% gewijzigd door SymenGT op 11-07-2007 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik zelf ook al gevonden, vanavond eens proberen. lijkt me raar dat hij op deze manier regiovrij is :)
dat ding is echt kut, dan heb je backups van je favoriete series, en je wil die dan ff bij je vriendin haar thuis bekijken. en dan wilt hij die niet lezen. waarom doen ze die dingen toch?? achterpoortjes zullen er toch altijd zijn 8)7

maar toch al bedankt voor de hulp makker _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:08:
dat had ik zelf ook al gevonden, vanavond eens proberen. lijkt me raar dat hij op deze manier regiovrij is :)
dat ding is echt kut, dan heb je backups van je favoriete series, en je wil die dan ff bij je vriendin haar thuis bekijken. en dan wilt hij die niet lezen. waarom doen ze die dingen toch?? achterpoortjes zullen er toch altijd zijn 8)7
Het is een van de eerste implementaties van DRM (Digital Rights Management) wat in de praktijk meer neer komt op Digital Restrictions Management. De wereld is via dat systeem verdeeld in een aantal regio's zodat films die in amerika eerder uitkomen niet 'illegaal' kunnen worden geimporteerd in europa. Gewoon een kunstmatige vorm van marktverdeling dus.

<rant> DRM wordt nog veel erger met de modernere apparatuur. HD-DVD en BlueRay spelers kunnen er al voor kiezen als je TV geen HDCP ondersteunt om geen HD signaal te laten zien (om kopieren tegen te gaan). Windows Vista heeft een 'protected video path' waarbij je ook gen HD materiaal te zien krijgt als er ook maar 1 component niet helemaal gecertificeerd op orde is... AAC files van de iTunes store zijn via DRM gelocked aan je computer (en andere online muziek winkels doen hetzelfde met hun mp3's) wat leuk is als je eens aan een andere PC begint. En de consument slikt het allemaal maar, tot het te laat is en men helemaal geen toegang meer heeft tot het voor veel geld aageschafte materiaal... </rant>

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is wel een heel magere topic start. Er wordt echt van je verwacht dat je eerst zelf wat moeite doet. Verder zal een kopie van een originele schijf niet opeens een ander regio code hebben. Blijkbaar is er dus wat anders mis.

Anyway, lees aub Het algemeen beleid eens goed door. Good luck!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.