Toon posts:

ACER ASPIRE 9305WSMI NOTEBOOK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een laptop maar vind het lastig om te zien wat nu echt goed is. Nu kwam ik de volgende tegen: http://www.block.nl/pls/p...i_from=TREE&xi_order=MERK

Kan iemand mij vertellen of deze laptop een beetje oke is? Qua prijs kwaliteit verhoudingen. En kan je op deze laptop goed games spelen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Jeroen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou geen Acer nemen. Die dingen zijn namelijk vrij slecht gebouwd (dus met name de casing zal snel slijten). Ik zou daarom eerder gaan voor een beetje een stevige notebook (denk aan HP/compaq, MSI).
En gamen op zo'n ding kan prima, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat je speelt (verwacht geen schokkend goede prestaties van een 7300je).

Verwijderd

Ik had laatst deze laptop gekocht, gamen gaat daar niet op omdat de videokaarten die erin zitten 6100 en 7300 go gewoon erg slecht zijn om games op te spelen, in mijn geval draaide zelfs World of Warcraft er niet op. Check maar eens een benchmark op internet.

Verder is het een leuke laptop vanwege de 2 gb geheugen en natuurlijk de 17 inc screen maar geloof me begin er niet aan voor games.

off topic: ik heb m'n geld terug gekregen van computerland :)