Als je pakweg 50 PC's hebt, inclusief 50 keer Windows, 50 Office-paketten en nog heel wat andere software, kan je dan één of enkele CD's gebruiken voor verschillende PC's? Er kunnen waarschijnlijk problemen optreden als je één pakket op verschillende PC's te vaak activeert, maar afgezien daarvan is het denk ik geen probleem in het geval je controle zou krijgen toch? Het belangrijkste is toch dat je voor elke PC een legale versie Windows/Office/whatever hebt en dat het niet vaker geïnstalleerd is dan toegestaan? Of ben je strafbaar als je één versie op verschillende PC's hebt staan, ook al heb je niet meer installaties dan software-kopies?
Edit: Ik stel deze vraag omdat ik echt niet meer weet welk pakket bij welke PC hoort, intussen liggen er tientallen identieke CD's met Windows/Office/... en mijn voorganger heeft ook nooit volledig bijgehouden welk pakket bij welke PC hoort.
Edit: Ik stel deze vraag omdat ik echt niet meer weet welk pakket bij welke PC hoort, intussen liggen er tientallen identieke CD's met Windows/Office/... en mijn voorganger heeft ook nooit volledig bijgehouden welk pakket bij welke PC hoort.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 09:57 ]