Subwoofer X-230 openmaken..

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb sinds kort een 2.1 X-230 speakerset.
Alleen nu is de kartonnenkoker uit het luchtgat van mijn woofer losgeraakt. Hoe krijg ik dit weer vast?

Hoe kan ik dewoofer openmaken??? Zitten er onder de viltjes aan de onderkant misschien nog schroeven??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
Garantie?? als je die nog hebt gelijk terug gaan.
Maar een beetje karige ts meer info is ook leuk wat is de oorzaak etc

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Johantjuuh
Noouuu..

De oorzaak is omdat hij nieuw is. Ik heb hem namelijk pas binnen en het is dus door het vervoer gekomen. En heb dus zeker nog garantie. Maar heb hem bij een internetsho besteld (OBCS), en daarmee heb je zeeer slechte communicatie. (telefoon en e-mail!) En als ik het product terug stuur, zijn de kosten voor mij!

Daarom.. wil ik hem dus zelf openmaken. Het gaat tenslotte enkel om die koker...

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
niet doen dit valt onder doa volgens mij je hebt het alle recht voor een vervangend exemplaar.
Kosten kun je mss wel wat met ze regelen gewoon proberen en vooral niet opgeven met het contact zoeken

[ Voor 36% gewijzigd door the squaler1 op 10-07-2007 23:31 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Johantjuuh
Klopt klopt.

Maar dit gaat allemaal zo moeilijk bij deze shop. Erg lang wachten enz enz. Slechte communicatie.
Het product terugzenden, weer €10 voor mij! Dus ja..

en het gaat enkel maar om de koker die los zit. Het is een koker van ongeveer 10cm, diameter 5cm. Met een openzijde en gesloten zijde. Ik neem aan dat de openzijde van koker bij het luchtgat hoort te zitten???

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:51
Johantjuuh schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:57:
Klopt klopt.

Maar dit gaat allemaal zo moeilijk bij deze shop. Erg lang wachten enz enz. Slechte communicatie.
Het product terugzenden, weer €10 voor mij! Dus ja..

en het gaat enkel maar om de koker die los zit. Het is een koker van ongeveer 10cm, diameter 5cm. Met een openzijde en gesloten zijde. Ik neem aan dat de openzijde van koker bij het luchtgat hoort te zitten???
Weet niet hoelang het geleden is.. Maar je hebt recht om het binnen een week retour te doen, zonder extra kosten!

Dus als ze moeilijk blijven doen, ding op de post (kost je wel 10 euri) en brief er bij, dat het niet volgens je verwachting was.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:17

voodooless

Sound is no voodoo!

Echt onzin dit. De zijn verplicht de spullen terug te nemen, en de kosten daarvan zijn zeker niet voor jou! Je moet gewoon eisen dat ze de spullen terugnemen, en niet moeilijk gaan doen om zo'n setje open te halen. 'T is gewoon zonde. Dan maar wat meer moeite doen.

Vergeet ook niet een shopsurvey in te vullen als het achter de rug is, is misschien behulpzaam voor nieuwe klanten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Probeer het eens direct met logitech.
Kan je gelijk wellicht een klacht indienen over OBCS

http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=nl,nl

Verwijderd

Als je dat weet, waarom koop je dan in vredesnaam nog spullen bij zo'n winkel?

• Johantjuuh
ik bestel er ook niet meer :)

Heb paar dagen geleden RMA aanvraag aangevraagd. Maar is nog steeds in behandeling.

Verder heb ik even naar die koker gekeken. Ik heb hem nu al op zn plek kunnen krijgen. Door middel van een tang door dat luchtgat. Ik neem aan dat de OPENkant van de koker aan de zijde van het luchtgat zit?

Zo heb ik hem nu namelijk zitten. En hij zit opzich goed. Trilt niet los bij luisteren van muziek.

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Denk je niet dat een foto veel meer zou zeggen als die korte stukjes text? Ik heb namelijk geen idee wat voor kartonnen koker je voor je neus hebt liggen.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de X-230 ook aangeschaft en bij mijn subwoofer ligt er verticaal een losse koker in.
De koker is te vergelijken met een pleerol. Met aan beide kanten een stuk rubber.

Ik ga even contact opnemen met de winkel. Dit hoort toch niet of wel??

[edit]

De subwoofer werkt in ieder geval wel. Er komt genoeg bass uit. Maar de koker die daar ligt te liggen is nogal vaag. :?

[ Voor 20% gewijzigd door Paquito op 13-03-2009 22:28 ]

Pagina: 1