Toon posts:

Welke laptop voor het volgende werk

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Omdat ik niet weet welke laptop beter is dan de andere graag een reactie op het volgende.

Ik ben op zoek naar een Laptop, merk maakt niet uit. Wel moet deze overweg kunnen met windows vista, 64 bits zijn of de mogelijk er toe hebben, genoeg geheugen om video's te kunnen bewerken en te kunnen programmeren, ook moet deze voorzien zijn van de nodige internet aansluitingen (wifi, bluetooth, draadloos). De harde schijf hoeft niet zo groot te zijn maar groot genoeg 100gb of 120gb. Deze laptop gaat niet gebruik worden voor muziek of dvd films maar een dvd brander moet er wel op zitten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de goede keuze te maken.

• Neoptolemos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Deze gaat onherroepelijk op slot, lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** eens door en doe zelf wat research.

Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 19:29
Ik zou zeggen ga op zoek naar een laptop met een Windows Vista Premium sticker erop, en grote kans dat hij al aan al je eisen voldoet.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:17:
Hallo

Omdat ik niet weet welke laptop beter is dan de andere graag een reactie op het volgende.

Ik ben op zoek naar een Laptop, merk maakt niet uit. Wel moet deze overweg kunnen met windows vista, 64 bits zijn of de mogelijk er toe hebben, genoeg geheugen om video's te kunnen bewerken en te kunnen programmeren, ook moet deze voorzien zijn van de nodige internet aansluitingen (wifi, bluetooth, draadloos). De harde schijf hoeft niet zo groot te zijn maar groot genoeg 100gb of 120gb. Deze laptop gaat niet gebruik worden voor muziek of dvd films maar een dvd brander moet er wel op zitten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de goede keuze te maken.
je hebt zelf geen research gedaan, dus topic zal wel dicht gaan.

Het gene dat jij wilt kan op elke laptop wel die een core2duo of een AMD turion aan boord hebben.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit lijkt echt helemaal nergens op en gaat dus op slot :/

Lees aub Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** nog eens goed door

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.