Concepts ICT Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Sinds mijn oplevering(25-6-06) van mijn 6 mb lijn niks dan doffe ellende.
De snelheid is begrenst op 4.5 mb, volgens de KPN kan het niet sneller, zit max. 1500 meter van de centrale af(2253 SK-Voorschoten).
Heb zelf 2 site's waar ik voor betaal, waar ik speelfilms kan downloaden max snelheid 1e site ca 0.30 mb, 2e site ca 0.60 mb.
Heb hier voor KPN ADSL Lite gehad van 3 mb, nooit geen problemen.
Ga ik naar de buurman in mijn flat, die heeft XS4ALL met 3 mb, geen problemen.
BBNED en KPN kunnen niks vinden, volgens de KPN wordt de lijn begrenst met filters of poorten.
BBNED monteur gaat weg en zegt kom over 10 minuten terug, geen monteur meer gezien.
Bellen niet terug, houden je aan het lijnte, zeggen probleem ligt bij BBNED, we kunnen niks doen.
Helpdeks die domme antwoorden geeft, bv schrijf maar naar de site waar je download, of ze de snelheid kunnen verhogen, of BBNED gaat maar tot Europa daar buiten is het slecht.
Sales geeft niet thuis, had gevraagd zet me om naar een lijn van de KPN van 4 mb(€ 35,-), die hebben ze ook, ze antwoorden betaal maar € 300,..
Heb nu per direct opgezegd, aangetekend.
Bij de KPN 2e lijn aangevraagd en KPN ADSL lite van 3 mb, 24 juli wordt het opgeleverd. Hiep Hiep Hoera . ;)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18
Hemelsbreed zit die Colo zo'n 1300 meter bij je vandaan. Dus een kabelafstand van ±1500 meter kan prima. Kortom, er moet iets mis zijn met de lijn. Aan welke kant van het IS/RA het probleem zit kun je achter komen met een IS/RA test.

Een simpele 4-tel meting zou uitsluitsel moeten geven over de kwaliteit en lengte van de lijn.

Is het overigens een ADSL of ADSL2+ lijn? ADSL2+ haalt over het algemeen meer uit een lijn omdat vooral op kortere afstanden de extra frequenties gebruikt kunnen worden.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• brommer1
  • Niet online
De KPN is maandag 9 juli geweest, zegt alles is goed, kan geen problemen zien, zegt de ISRA is goed geen problemen, afstand in je huis is ook goed.
Heeft de site's gezien(snelheid 0.40 mb) waar ik van download, zegt heel voorzichtig, hij wou geen conclusie trekken, maar hij vermoedt dat bij BBNED of Concepts ICT gefilterd word of er staan poorten dicht, zelf vermoed ik dat de Firewall te strak staat van BBNED.
KPN Stuurt weer een rapport naar Concepts ICT dat alles bij mij goed is en dat het probleem ligt bij Concepts ICT en BBNED.
Zo word ik al 15 dagen aan het lijntje gehouden van Concept ICT.
Bellen help niet, ze schepen me gewoon af en laten blijken dat ik te veel zeur.

• kalizec
Heeft die monteur of iemand bij de helpdesk op enige wijze vast gesteld of de verbinding zelf wel 'intraint' op de betreffende snelheid?

Dan weet je of het gezocht moet worden in een probleem mbt dataverkeer (zoals de monteur aan nam door het over poorten en filters te hebben).

Of dat het probleem in de lijnsnelheid ligt (de snelheid waarop linesync ingeregeld wordt tijdens de modem-dslam-handshake).

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• brommer1
  • Niet online
De help desk zegt de snelheid is goed(valt niet over te praten), als ik ISP Services 100 mb dowload kon ik op 4.5 mb.
Gekke is als ik bestanden download voor mijn computer, kom ik ook niet hoger dan 2.5 en begint als een jojo te pieken of ik kom ook niet hoger dan 0.6 mb.
Bij mij downloads van mijn betaal site jojo de snelheid ook, nooit constant. nu heb ik de modem van Concepts vast gezet op een vaste snelheid en automatisch uitgeschakeld, kijken of dat wat help.

Set Value Fallback Value
Physical Port1: 100/Full Duplex 100/Full Duplex

Physical Port2: Auto10/Half Duplex10/Full Duplex100/Half Duplex100/Full Duplex Disabled

Physical Port3: Auto10/Half Duplex10/Full Duplex100/Half Duplex100/Full Duplex Disabled

Physical Port4: Auto10/Half Duplex10/Full Duplex100/Half Duplex100/Full Duplex Disabled

Modem Status
Connection Status Connected
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4448
US Margin 8
DS Margin 6
Trained Modulation ADSL_G.dmt
LOS Errors 0
DS Line Attenuation 21
US Line Attenuation 9
Peak Cell Rate 2113 cells per sec
CRC Rx Fast 0
CRC Tx Fast 0
CRC Rx Interleaved 0
CRC Tx Interleaved 4
Path Mode Interleaved

• kalizec
brommer1 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:14:
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4448
Je linesync is inderdaad 896kbit/s upstream en 4448kbit/s downstream.
Dus aan je linesync ligt het niet
US Margin 8
DS Margin 6
De marges zijn redelijk, ik verwacht in ieder geval een stabiele verbinding bij deze marges.
LOS Errors 0
Er is ook geen sprake van packetloss binnen de ATM verbinding (DSL-lijn)
DS Line Attenuation 21
US Line Attenuation 9
21 / 13.8 = levert zo'n 1520 meter. Maar dat wisten we dus al.

Kortom, het probleem ligt het niet in de DSL-lijn of hoe deze ingetraint staat.
Als een testbestand op een server van Concepts ook met die 4Mbit binnen komt dan ligt het probleem dus niet inherent in de lijn. Slechts twee mogelijkheden resteren.

De verbinding tussen Concepts en de rest van de wereld levert bandbreedte problemen op, dan wel nog verder upstream.

Of, alternatief, je modem-instellingen of mogelijke firewall / virusscanner instellingen aan je eigen kant veroorzaken problemen die niet optreden bij http of ftp downloads bij Concepts.

Om tot een conclusie te komen is wat meer informatie nodig over wat je zoal geprobeerd hebt aan jouw kant en waar / hoe je zaken download.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb ook Concepts ict. 10Mbit. Die snelheid kan ik ook halen bijv. met payserver newsgroupen.
Maar ik zelf vind concepts erg slecht qua klantvriendelijkheid en duidelijkheid, ze zijn ook erg arrogant. "U bent een domme gebruiker" zeggen ze niet letterlijk maar..... Wel heb ik af en toe wat wisselingen in snelheid, Natuurlijk ligt het dan nooit aan concepts

www.casarodriguillo.com

• brommer1
  • Niet online
Heb ook geprobeerd met en zonder firewall maak niks uit, trail geprobeerd van KIS 7, Zonealarm full, help niks.
Gebruik Vista Ultimate en NIS 2008 beta, perfect zeer licht (je kan nu instellen wat je wilt en bemoeit zich er dan niet meer mee en je krijgt dan ook een groen vinkje en er zit een uninstall progamma op) nog beter dan NIS 2007.
Nu ben ik bezig 3 films binnen tehalen(2x 1200 mb), eindeloze zaak 2x 0.15 mb. en van de andere site 0.60, het officele site's waar ik voor betaald. en bij de eerste site van 2x 1200 staat ook de max. snelheid bij(2000 kbps), ik weet niet hoe daar van een popup venster kan van maken.
Heb geen DAP geinstalleerd, dat hoefde bij mij niet, bij mijn vorige provider KPN ADSL Direct, had ik 24/7 constant 3.3 mb zonder pieken en dalen met dezelde instelling wat ik nu 3 jaar lang heb.
Ik weet het niet meer, krijg gelukkig op 24 juli mijn 2e telefoon lijn met ADSL en KPN ADSL Direct 3 mb.
Op mijn postcode 2253 SK kan je alleen ADSL 1 krijgen en Casema.
Betaal niks meer, boek alles terug wat ze automatisch incaseren.

• kalizec
Zijn die downloads via HTTP? FTP? Wat voor protocol / programma gebruik je ervoor?

(Kan zijn dat je het eerder genoemd heeft, maar dan heb ik zojuist overheen gelezen)

• brommer1
  • Niet online
Wat bedoel je?

DownloadOS;
2000 kbps (1358MB) ALL of in 6 gedeelte, ALL aan klikken en dan ga je downloaden
300 kbps (198MB)

StreamingOS
300 kbps
100 kbps

Verwijderd

Downstream Upstream
SNR Margin 8.8 8.0 dB
Line Attenuation 13.6 8.0 dB
Errored Seconds 221 27948
Loss of Signal 0 0
Loss of Frame 0 0
CRC Errors 274 29484
Data Rate 8064 896 kbps
Latency INTERLEAVED INTERLEAVED

Concepts-ict 6 mbit abbo. Kom zelden boven de 420kB, up is rond de 80kB. De data rate uit het lijstje hierboven is de rate die het Etech adsl modem/router aankan. Zit 170 meter van de centrale. Heb hier eerder adsl2 20mbit van tele2 gehad, haalde de max die hun "knijp" doorliet, 13mbit.
Zal de download eens in de gaten houden, een download net van hier: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/test/ (100mb file) topt op 500kB, zakt dan en schommelt tussen 380 en 450kB. Zal 'm daar later vanavond nog eens proberen. Speedtest.nl meldt 380kB down, 78 up. Betrouwbaar? :?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
brommer1 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:19:

Op mijn postcode 2253 SK kan je alleen ADSL 1 krijgen en Casema.
Kan ik mij niet voorstellen. Misschien heeft BBned daar (op de centrale Leiden-Voorschoten(Ledn-Vst)) geen ADSL2+ apparatuur staan, dat kan. Maar bij KPN heeft er wel ADSL2/2+ apparatuur bijvoorbeeld. Nu zit Tiscali er niet, maar wellicht wel Orange of Versatel ook nog met ADSL2+ op die centrale.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:34:
Downstream Upstream
SNR Margin 8.8 8.0 dB
Line Attenuation 13.6 8.0 dB
Errored Seconds 221 27948
Loss of Signal 0 0
Loss of Frame 0 0
CRC Errors 274 29484
Data Rate 8064 896 kbps
Latency INTERLEAVED INTERLEAVED

Concepts-ict 6 mbit abbo. Kom zelden boven de 420kB, up is rond de 80kB. De data rate uit het lijstje hierboven is de rate die het Etech adsl modem/router aankan. Zit 170 meter van de centrale. Heb hier eerder adsl2 20mbit van tele2 gehad, haalde de max die hun "knijp" doorliet, 13mbit.
Zal de download eens in de gaten houden, een download net van hier: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/test/ (100mb file) topt op 500kB, zakt dan en schommelt tussen 380 en 450kB. Zal 'm daar later vanavond nog eens proberen. Speedtest.nl meldt 380kB down, 78 up. Betrouwbaar? :?
Met een lijnsnelheid van 8064kbps moet je zo'n 800kByte/s wel kunnen halen. Maar je abonnement is lager en wellicht dat de ISP dus het verkeer in elkaar drukt wat. Met een 6Mbps abonnement zou je zo'n 600kByte/s verwachten aan download snelheid (6Mbps / 10 en niet door 8 ivm overhead).

Die grafische/browser snelheidstest dingen zijn nooit betrouwbaar. Als je een langzamere PC hebt, je browser door je virusscanner op de hielen wordt gezeten of je PC het gewoon druk heeft of je browser niet lekker loopt klopt de score al niet.

De grote testfile is verstandiger inderdaad. Wat haal je als je er twee tegelijk download opgeteld?

[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 10-07-2007 23:47 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• brommer1
  • Niet online
Het rare is , KPN monteur zegt dat mijn centrale niet in Leiden staat maar in Voorschoten zelf.

Verwijderd

Met het 100mB en 1000mB file tegelijk downloadend haal ik idd @ 600-630 kB, single 100mB download gaat sneller als daarnet, rond de 450kB nu. Zal de server zijn, wat minder druk? Is 2mbit niet wat veel overhead? In µtorrent/azureus houdt het bij 300kB op, ongeacht de poort, file encryptie aan/uit.

Verwijderd

brommer1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:28:
Het rare is , KPN monteur zegt dat mijn centrale niet in Leiden staat maar in Voorschoten zelf.
http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm

Verwijderd

Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4448
Je had toch een 6mb lijn?

Het lijkt me dat er ergens iets mis is dan nog. Als je lijn maar 1,5 km is (volgens de routeplanner 1,6 dus ik denk ook 1,6), dan zou je toch mogen verwachten dat je lijn de 6mbit wel kan halen.

Mijn lijn is volgens meting (KPN meting) 1,3 km. Mijn modem trained downstream in op ruim 18 mbit.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
brommer1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:28:
Klopt, staat ook in Voorschoten. Alleen heet hij 'Leiden-Voorschoten' als naamgeving. Je hebt ook 'Amsterdam-Amstelveen' als centrale ondanks Amstelveen geen Amsterdam is natuurlijk.

Naam Leiden-Voorschoten (Ledn-Vst)
Adres Overslagstraat 13, 2251 EB, Voorschoten
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:32:
Met het 100mB en 1000mB file tegelijk downloadend haal ik idd @ 600-630 kB, single 100mB download gaat sneller als daarnet, rond de 450kB nu. Zal de server zijn, wat minder druk? Is 2mbit niet wat veel overhead? In µtorrent/azureus houdt het bij 300kB op, ongeacht de poort, file encryptie aan/uit.
Dan haalt je lijn de snelheid wel, maar ergens is iets niet optimaal om het ook met 1 enkele download/thread te halen.

Google even op 'TCPoptimizer' en draai die eens op je PC. Meestal is het probleem dan weg.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• brommer1
  • Niet online
Heb waarschijnlijk de oorzaak ondek waarom het zo langzaam gaat.
Was vandaag thuis heb geprobeerd om 4 film's tegelijk binnen te halen met
Firefox 2.4(wat ik al 2 weken probeer), totaal 3800 mb, kwam niet boven de 4 mb(4 film"s tegelijk) met zeer onrustige lijn, met veel pieken en dalen, lijkt wel een jojo, na 50% geeft de modem aan geen verbinding meer, de 2e keer het zelfde na 50% geen verbinding meer, nu heb ik ik gemiddelde snelheid van 0.25 mb, ik zit een begrenzer op, als je te veel download krijg je een snelheid begrenzer van max 0.25 mb download.
Conclusie je kan niet bij BBNED 4 film's tegelijk binnen halen, dat kan je modem of BBNED niet aan.
Toen ik bij de KPN ADSL Lite had , had ik nooit deze problemen, ben blij dat ik op 24-7-07 KPN ADSL lite weer heb, ga waarschijnlijk upgraden na 5 mb lijn van € 50,-, beter € 50 dan een baggerlijn van BBNED en Concepts, wat een ballentent.
De modem is een E-Tech ADRT06 van Concepts
Ik kan alleen ADSL1 krijgen of Casema, 2253 SK Voorschoten.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

brommer1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:33:

Conclusie je kan niet bij BBNED 4 film's tegelijk binnen halen, dat kan je modem of BBNED niet aan.
Sorry, dat ik het zeg, maar dit is gewoon complete _bullshit_. Eerlijk waar. Een groter leugen heb ik nog nooit gehoord. Dat je deze conclusie trekt zegt waarschijnlijk al genoeg.
Ik trek mijn XSnews-10mbit-abo er vol uit (12mbit haal ik dan, met overhead) á 6 verbindingen, daarnaast torrents aanstaan met ~50 actieve verbindingen, en dan kan ik nog gewoon met http rustig surfen.
Dat je films download over http is ook niet de slimste keuze, maargoed, ik kan ook gewoon á 17mbit over http trekken (ja ook meerdere files tegelijk).
Nou moet ik zeggen dat ik een Allied-Datamodem heb, dus het niet helemaal kan vergelijken.
Toen ik bij de KPN ADSL Lite had , had ik nooit deze problemen, ben blij dat ik op 24-7-07 KPN ADSL lite weer heb, ga waarschijnlijk upgraden na 5 mb lijn van € 50,-, beter € 50 dan een baggerlijn van BBNED en Concepts, wat een ballentent.
:D _o-

[edit]
Wacht, laat ik er een beetje bij helpen nog.

Zorg dat je modem zo is aangesloten:

[ISRAPUNT] - [max 50cm kabel + splitter ] - [modem] - [router/pc]

Elke andere manier is fout. Als het zo is aangesloten is als hierboven en je haalt nog baggersnelheden dan:
- Software (NIS = bagger | brakke install, etc)
- Brakke netwerkkaart
- Brak modem (Ik ken de E-Tech's niet)
- KPN-lijn die brak is (meerdere keren gebroken en gefixt?)
- BBNed die prutst
- Concept-ICT die prutst

Vaak ook in die volgorde ligt de fout..
Pinin schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:37:
Ik heb ook Concepts ict. 10Mbit. Die snelheid kan ik ook halen bijv. met payserver newsgroupen.
Maar ik zelf vind concepts erg slecht qua klantvriendelijkheid en duidelijkheid, ze zijn ook erg arrogant. "U bent een domme gebruiker" zeggen ze niet letterlijk maar..... Wel heb ik af en toe wat wisselingen in snelheid, Natuurlijk ligt het dan nooit aan concepts
Tja, als je enig verstand hebt van zake is Concepts eigenlijk de enige met een fatsoenlijke helpdesk. Je krijgt meteen 2e-lijns mensen aan de telefoon die verstand hebben van zaken. Als je dus aankomt met een probleem dat bij jezelf ligt dan kan ik me ergens wel voorstellen dat ze zoiets hebben van 'wat een n00b'

[ Voor 38% gewijzigd door krvabo op 11-07-2007 18:57 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
Ik heb net de 24Mbit versie aangevraagt en deze wordt ongeveer 5 september geleverd(zit tot 4 september aan KPN vast.)

Zit op 140m van de centrale en het zal me benieuwen hoe het gaat lopen.
Ik weet dat ze nu de Eminent EM4204 modems bijleveren.
Niet het merk van mijn keuze maar ga eerst wel eens kijken... Als het mij niet bevalt haal ik wel een Linksys WAG200G op...

Wat betreft de helpdesk:
Ik moet zeggen na enig wachtijd (3 a 4 minuten) heb ik gesproken met een zeer vriendelijke persoon (om privacy redenen ga ik zijn naam niet noemen.)
Deze wist mij zonder moeilijk doen snel en een juist antwoord te geven op mijn vragen...
Wist ook direct waar ik het over had bij technische vragen.

Wel kan ik mij voorstellen dat menig n00b hier moeite mee heeft want die kan het deze mensen niet uitleggen.

Voor de n00b: Ga lekker naar een Tele2 of Orange en ga lekker x cent per minuut betalen voor die helpdesk om je zelf veroorzaakte problemen uit te leggen...

Voor de Tweakert die weet wat ie doet: Concepts ICT is een professionele kleine provider en heeft als 1 van de weinige poort 25 nog open staan dus je kan er nog een eigen mailserver draaien...

Met techniche vragen kan je er goed terecht en ze weten daar bij de technische helpdesk heel goed waar ze het over hebben.

Mijn bevindingen op dit moment:
De kwaliteit van XS4ALL met de snelheid en prijs van een Orange / Tele2

Concepts ICT ga zo door !!!

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Verwijderd

brommer1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:33:

Brommer lijkt mij meer een brompot.

• brommer1
  • Niet online
Het is werkelijk een serieus probleem, als ik via Concepts ICT download van 2 site's waar ik voor betaald, kan ik bij mijn buurman(heeft XS4AL 3 mb) in de flat een snelheid halen van gemiddeld zonder pieken en dalen van 2.5 mb, bij mij bij thuis ene site maar 0.4 mb andere ca. 1.4 mb.

De BBNED en KPN zijn bij mij thuis geweest, alls is perfect.
De KPN heeft het gezien dat ene betaal site van films niet hoger kwam dan 0.35 mb.
Heeft het door gegeven aan Concepts, hij vermoed dat er een poort niet goed open staat of een filter niet goed af gesteld is.

Toen mijn lijn opgeleverd werd(25-6-07) begonnen de problemen.
Waarom had ik met KPN ADSL Lite deze problemen niet(niemand geeft antwoord op deze vraag), alles is het zelfde gebleven, daar kon ik met een gemiddelde snelheid van 2.5 mb wel alles downloaden en waarom gaat het niet met BBNED.
(Ook update's gaan sloom, gemiddeld 2 mb snelheid, bij de KPN had ik daar geen last van).

De helpdesk geeft niet thuis.

Geinstalleerd de nieuwste moederbord: Asus M2A-VM HDMI, 690G Chipset, AM2, 64 X2 Dual Core Processor 4800+ en Vista Ultimate.

Connection Status Connected
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4448
US Margin 8
DS Margin 5
Trained Modulation ADSL_G.dmt
LOS Errors 0
DS Line Attenuation 21
US Line Attenuation 9
Peak Cell Rate 2113 cells per sec
CRC Rx Fast 0
CRC Tx Fast 0
CRC Rx Interleaved 0
CRC Tx Interleaved 1

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

brommer1 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:11:
Het is werkelijk een serieus probleem, als ik via Concepts ICT download van 2 site's waar ik voor betaald, kan ik bij mijn buurman(heeft XS4AL 3 mb) in de flat een snelheid halen van gemiddeld zonder pieken en dalen van 2.5 mb, bij mij bij thuis ene site maar 0.4 mb andere ca. 1.4 mb.
Software, hardware
Zoals ik al zei: NIS = bagger. Dan heb je nog firewall's, slechte drivers of kapotte hardware ofzo.
Waarom had ik met KPN ADSL Lite deze problemen niet(niemand geeft antwoord op deze vraag), alles is het zelfde gebleven, daar kon ik met een gemiddelde snelheid van 2.5 mb wel alles downloaden en waarom gaat het niet met BBNED.
Misschien is je bekabeling kapotgegaan, of is je software gaan bokken. Misschien is het modem niet helemaal lekker. Ik sluit niet uit dat het _niet_ aan Concepts ligt, ik zeg dat het onwaarschijnlijk is.
Sluit eens een andere computer of laptop aan, zonder al die geinstalleerde onzin. Misschien ligt het aan je software.
Je kunt er pas vanuitgaan dat de fout bij Concepts ligt als je zelf alles hebt uitgesloten. Dat heb je niet dus je beschuldigingen raken kant noch wal.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• brommer1
  • Niet online
Heb van alles geprobeerd met en zonder firewall en met een laptop van iemand anders, niks help, gebruik nu ZoneAlarm Internet Security, maak allemaal niks uit.

Wacht nu op de 2e telefoon aansluiting(24-7-07) en op KPN ADSL Basic van 6 mb.

Heb zelf al vanaf 2000 ADSL, weet hoe alles werkt, NIS is geen bagger alleen maar traag.

De modem is goed, BBNED heeft de modem doorgemeten, geen problemen.

Verder wacht ik nu maar alles af.

Verwijderd

Je modem geeft al aan dat de lijn of het modem niet sneller kan :
Us Rate (Kbps) 896
Ds Rate (Kbps) 4448
Direct op de isra aansluiten. Geeft die dan nog die waardes, dan is de lijn niet lekker, of je modem toch gaar. of een instelling in de modem die de boel blokt.. Probeer met een ander modem, en kijk wat die uitleest?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
brommer1 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:27:
De modem is goed, BBNED heeft de modem doorgemeten, geen problemen.
Oh hoe doen ze dat dan? Ik denk dat op jouw lijn geen hogere snelheid mogelijk is. Uiteraard had je geen problemen met lagere snelheden via je vorige provider, nu wil je hoger maar je modem kan niet hoger intrainen omdat de lijn te lang/te slecht/te beschadigd is.

• brommer1
  • Niet online
Sinds 3 dagen heb ik mijn 2e telefoonlijn met KPN ADSL Basic van 600 mb.
Gemiddelde snelheid 640 mb, al mijn problemen zijn opgelost.
Al mijn Pay site komen nu weer op de oude snelheid weer binnen.

Had toch gelijk dat de verbinding niet goed was.

Vraag me af waarom het niet ging bij Concepts met 600 mb(BBNED) en hun eigen modem van E-Tech.
Gemiddelde snelheid van Concepts 450 mb, download snelheid van Pay site gemiddeld 50 mb.

Vind het zeer slecht dat ze de klanten niet serieus nemen en je klachten niet geloofde,
en dat ze meedeelde, je ADSL centrale(ca 1.5 km) kan niet meer aan dan 450 mb.

Ze laten niks meer van ze horen, ook niet op mijn brief van 9-7-07 waar ik per direct mijn abbonement van 25-6-07 annuleerde verstuurde(aangetekend) .

Deze zaak is gesloten.
Pagina: 1