Ik heb vandaag een externe behuizing (2,5") gekocht een een laptop hardeschijf (zie titel voor de types)...
Het probleem is hiermee dat deze nu niet herkend worden op mijn pc, niet zodanig dat ik ze kan gebruiken.
Ik heb al gezocht op dit forum en het internet maar ik weet niet precies wat het probleem is, dus ik weet ook niet precies waar ik op moet zoeken.
Zodra ik de HDD aansluit via de usb poort dan detect hij hem wel, en hij was de eerste keer ook gewoon geïnstalleerd, hij ziet ook dat het een western digital hdd is maar bij mijn computer zie ik geen hdd...
Het zal vast een makkelijk probleem zijn (voor jullie) maar ik weet even niet hoe ik dit moet oplossen...
Ik hoop dat iemand mij of kan helpen of me in de goede richting willen helpen...
Mijn pc:
Asus P5B
E6400
2x 1gig 5300
Alvast bedankt
ps. de behuizing heeft ook een esata aansluiting, maar ook kvia die ingang werkt hij niet, ook als ik via de usb stroom op de hdd heb.
ps2. in alle gevallen wordt hij dus wel herkend en draait de hdd ook, alleen ik kan er niets mee want hij staat niet in deze computer