Ik ben bezig een roosterviewer te schrijven en ben hier al bijna mee klaar. Alles werkt en functioneert zoals het hoort op een paar kleine puntjes na.
Ik wil in de savedialog meerdere extensies tegelijk weergeven in de filter.
Ik heb bijvoorbeeld;
Deze geeft nu alleen *.htm weer, hoe laat ik deze .htm en .html weergeven (ik heb al veel geprobeert, ik krijg alleen dat ie in het dropdown menutje meerdere weergeeft).
En ik gebruik een webbrowser element (een axbrowser gebeuren), en ik wil dingen als backspace, f5, ctrl+r afvangen zodat deze niet gebruikt kunnen worden.
F5 is al afgevangen door webbrowsershotcuts op disabled te zetten.
Ik kan al detecteren of iemand b.v. backspace indrukt of een andere toets(combinatie) door de volgende code te hangen aan het PreviewKeyDown event;
Echter zou ik volgens google e.cancel of e.handled moeten gebruiken echter deze worden door het webbrowser keypreview element blijkbaar niet ondersteund.
En is er een manier om de url die onderaan een geprinte pagina komt te staan aan te passen?
Ik wil in de savedialog meerdere extensies tegelijk weergeven in de filter.
Ik heb bijvoorbeeld;
C#:
1
| saveFileDialog1.Filter = "Html page *.htm|*.htm"; |
Deze geeft nu alleen *.htm weer, hoe laat ik deze .htm en .html weergeven (ik heb al veel geprobeert, ik krijg alleen dat ie in het dropdown menutje meerdere weergeeft).
En ik gebruik een webbrowser element (een axbrowser gebeuren), en ik wil dingen als backspace, f5, ctrl+r afvangen zodat deze niet gebruikt kunnen worden.
F5 is al afgevangen door webbrowsershotcuts op disabled te zetten.
Ik kan al detecteren of iemand b.v. backspace indrukt of een andere toets(combinatie) door de volgende code te hangen aan het PreviewKeyDown event;
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| private void test(object sender, PreviewKeyDownEventArgs e) { if (e.KeyValue == (int)System.Windows.Forms.Keys.Back) { messagebox.show("backspace"); e.handled; <-- mag dus niet hier } } |
Echter zou ik volgens google e.cancel of e.handled moeten gebruiken echter deze worden door het webbrowser keypreview element blijkbaar niet ondersteund.
En is er een manier om de url die onderaan een geprinte pagina komt te staan aan te passen?
Hell / 0