Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC in Flightcase

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens

Ik en mijn broer zijn bezig met een pc in een flightcase bouwen.
De computer onderdelen zijn vandaag binnen gekomen.
Voor meer info: http://www.freewebs.com/djefotopagina/index.htm hierop houd ik alles bij.

De bedoeling is dat we een comuter is een koffer flightcase gaan bouwen voor mijn Drive in show
er komen een paar leuke gadgets in en waarscheinlijk gaat het beeldscherm schuin omhoog schuiven.
Maar we zijn nog druk aan het ontwerpen.

Nog iemand tips of argumenten?? ze zijn welkom

Groete
Evert

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

tip: Lees dit eens: CM Policy

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Hmmm... er zijn de laatste dagen al een paar CiP's begonnen zonder toestemming zonder dat er wat aan gedaan werd.... zelf sta ik met een CiP topic al een week in Schop een Modje... geldt die policy nog wel :s ?

Verwijderd

Ja die policy geldt nog steeds. Stuur anders even een mail/DM naar een mod.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:07:
[...]

Hmmm... er zijn de laatste dagen al een paar CiP's begonnen zonder toestemming zonder dat er wat aan gedaan werd.... zelf sta ik met een CiP topic al een week in Schop een Modje... geldt die policy nog wel :s ?
Als ie er eenmaal door is wordt ie tenminste niet weer gesloten ;) Stuur anders even een PM/mail naar Sprite_TM

Verwijderd

hmmm goed punt ;)

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Ze moeten er iets op maken dat je gewoon hier geen topics kan maken of net wat ik wacht ook al een tijd op toestemming.

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Suggesties voor het systeem horen niet in dit topic, dus ga hier ook geen suggesties geven, daar word toch niet naar gekeken hier.

Je moet inderdaad wachten op toestemming van een mod, voor je project als CiP hier getoond mag worden.

Het idee klinkt echter veelbelovend, en ik wens jullie veel succes (en ik kijk natuurlijk mee)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Excuses voor het aanslepen van de CiP's; maar dat neemt niet weg dat je zonder toestemming geen topic dat onder [CiP] valt mag openen, deze gaat dus op slot.
Je kan de mod's altijd wel bereiken, via DM op dit forum, met een mailtje op nick@tweakers.net, via MSN of ICQ.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.