Toon posts:

Ati mobility Radeon problemen met game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit bericht al bij spielerij gepost, maar omdat ik vrij zeker ben dat mijn probleem in de videokaart zit post ik het hier nog eens, ik hoop dat het met instellingen in CCC opgelost kan worden :

Ik heb voor m'n broertje een Asus F3JP notebook aangeschaft:
pricewatch: Asus F3JP-AP026C

Besturingssysteem: Vista 32 bit
Videokaart: ati mobility radeon x1700
http://ati.de/products/MobilityRadeonx1700/index.html

Het is een ideaal ding om de nieuwste games te spelen maar hij zweert trouw bij een oude MMORPG.
Legend of Mir 3: www.lom3.com

Laat het nu net zo zijn dat dit systeem niet met deze game om lijkt te kunnen gaan. Het speelt zeer traag en naarmate er meer actie komt wordt alles trager. Het is niet de internetverbinding die voor de problemen zorgt want die is dik in orde. Ik heb al tal van dingen geprobeerd:

-Nieuwste Drivers videokaart
-Indeo coded installed die op de website van het spel aangeraden wordt
-Nieuwste drivers CPU
-spel op 1 core gedraaid

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 15:59
Als je bij het icoon rechter muisknop indrukt dan eigenschappen dan ga je vervolgens naar tabblad compatibaliteit vink je hetvakje aan '' dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren '' dan komt er een lijst beschikbaar waar besturingsystemen kan selecteren selecteer de gene met welke het spel wel wil functioneren vaak windows xp wel en kijk of hij nu wel wil spelen.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850