'llo ik vond afgelopen weekend op zolder nog een oude Packard Bell met de volgende specificaties:
1,3 GHZ AMD Athlon processor met 3D Now wat dat ook moge zijn,256 MB RAM,
40GB HD, chipset KM 133,AT radion VE 32 MB + TV out en DVD & CD RW. Uiteraard
cleaninstall gedaan en de benodigde beschermingstools ingestalleerd om het allemaal een
beetje schoon te houden. Ook van het Office pakket de drie belangrijkste pakketjes zoals word,
excell en powerpoint en verder SP 2 van XP. Loopt allemaal wel maar gezien de configuratie met horten en stoten. Ik heb 2 opties. Het beste ervan maken en anders voor een leuke bodemprijs
+/- 350 euro wegdoen. 1st optie is het beste ervan proberen te maken en dan lijkt mij een algehele refurbushing wel het beste alleen het mag natuurlijk niet een nieuwe game PC overstijgen anders
kan ik netzo goed een geheel nieuwe kopen.
Dus:
- welk nieuw moederbord voor gaming moet ik kopen
- welke videodrivers voor gaming
- welke overige attributen om het weer een redelijk up to date apparaatje te maken waar je de komende maanden weer mee vooruit kan en bijvoorbeeld ook BF2 mee kan spelen, surfen en
evt TV op kunt kijken.
Links naar prijzen en websites en overieg adviezen zijn van harte welkom.
1,3 GHZ AMD Athlon processor met 3D Now wat dat ook moge zijn,256 MB RAM,
40GB HD, chipset KM 133,AT radion VE 32 MB + TV out en DVD & CD RW. Uiteraard
cleaninstall gedaan en de benodigde beschermingstools ingestalleerd om het allemaal een
beetje schoon te houden. Ook van het Office pakket de drie belangrijkste pakketjes zoals word,
excell en powerpoint en verder SP 2 van XP. Loopt allemaal wel maar gezien de configuratie met horten en stoten. Ik heb 2 opties. Het beste ervan maken en anders voor een leuke bodemprijs
+/- 350 euro wegdoen. 1st optie is het beste ervan proberen te maken en dan lijkt mij een algehele refurbushing wel het beste alleen het mag natuurlijk niet een nieuwe game PC overstijgen anders
kan ik netzo goed een geheel nieuwe kopen.
Dus:
- welk nieuw moederbord voor gaming moet ik kopen
- welke videodrivers voor gaming
- welke overige attributen om het weer een redelijk up to date apparaatje te maken waar je de komende maanden weer mee vooruit kan en bijvoorbeeld ook BF2 mee kan spelen, surfen en
evt TV op kunt kijken.
Links naar prijzen en websites en overieg adviezen zijn van harte welkom.