Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:19
Ik heb thuis een Samsung breedbeeld monitor en daarop zijn uiteraard de iconen verdeeld zoals ik ze graag heb.
Op het werk heb ik een monitor in normale verhouding (geen breedbeeld dus). Als ik van mijn werk een remote desktop sessie heb gedaan met mijn thuis pc, dan zijn daar nadien alle iconen anders geplaats. Natuurlijk heeft dit te maken met de verhouding van de monitor resolutie op mijn werk, waarvan de monitor geen breedbeeld monitor is.

Mijn vraag is, of er iets aan te doen is (zonder op mijn werk om een breedbeeld te moeten zeuren ;) )

Ik heb al eens een programmaatje geprobeerd die de desktop opslaat en die kun je daarna weer restoren. Echter, dit ging niet altijd goed waardoor het eigenlijk geen oplossing is. Dit proggie heet overigens 'Save my desktop!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probeer dan eens Iconoid. Deze is al meerdere malen hier in de search genoemd en is ook te vinden in de meuktracker. Zie website www.sillisot.com voor meer info.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Absurd dat Windows dit zelf niet fatsoenlijk weet te regelen. Zelfs met Vista gaat het nog fout en ik heb dan ook maar Iconoid geïnstalleerd om alles weer probleemloos terug te kunnen zetten.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
http://www.midiox.com/html/desktop.htm
Of zoeken met google op "restore desktop"