(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Verwijderd
0,5A is zeker weten genoeg. Ik weet niet precies hoeveel zo'n ding verbruikt, maar ik denk nog geen 100mA.
Ik zit net ff te meten, en meet dat die adapter zo'n 17v geeft terwijl er 12 v opstaat. Ga het eens met een weerstandje proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:40:
0,5A is zeker weten genoeg. Ik weet niet precies hoeveel zo'n ding verbruikt, maar ik denk nog geen 100mA.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Onbelast kunnen ze ze nog wel eens meer volts geven als aangegeven.Felixje schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:50:
[...]
Ik zit net ff te meten, en meet dat die adapter zo'n 17v geeft terwijl er 12 v opstaat. Ga het eens met een weerstandje proberen.
Hij doet het totaal niet beter met weerstand.Als ik hem in een bepaalde richting houd doet hij het soms, maar even later doet hij in die richting niets meer. Op de stekkerdoos richten heeft ook geen zin. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Verwijderd
Gebruik je wel Gelijkstroom ?
En 'ampere' is een wel erg groot woord voor een infrarood afstandsbediening (
) ik denk eerder dat je mA bedoeld.
50 tot 200mA zou ruim voldoende zijn.
En 'ampere' is een wel erg groot woord voor een infrarood afstandsbediening (
50 tot 200mA zou ruim voldoende zijn.
Ik gebruik gelijkstroom ja. Heb hem net even op een voedingskastje aangesloten, werkte ook slecht. Denk dat ik maar even bij de praxis kijk voor iets nieuws.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
ik vermoedt niet veel meer dan het ledje, dus iets van 20ma (piek). zou me verbazen als je boven de 20 uitkomt. maargoed, wat led je om te meten?
Take a parachute, and jump!
Een IR led in een afstandbediening zit vaak in de 100'en milliamps hoor
Ik heb al een nieuw setje gekocht wat prima werkt. Zit ook een dimmer bij.SA007 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:48:
Een IR led in een afstandbediening zit vaak in de 100'en milliamps hoor
Offtopic: SA007, nog iets gedaan met de 2 accu's?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
de ts heeft het niet over infrarood
maar over een een afstandbediening die 220 bedient, die zijn doorgaans RF icm een 12 volts
batterijtje
maar zo'n batterrijje geeft weinig, zeg maar een paar mA hoor
edit:
ow kun j dat nou niet 3 minuttjes eerder zeggen
maar over een een afstandbediening die 220 bedient, die zijn doorgaans RF icm een 12 volts
batterijtje
maar zo'n batterrijje geeft weinig, zeg maar een paar mA hoor
edit:
ow kun j dat nou niet 3 minuttjes eerder zeggen
[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 11-07-2007 22:59 ]
offtopic:
Bleken helaas beide te ver ontladen om nog opgeladen te kunnen worden, eentje zei de lader nog 'batterij is nu opgeladen' maar met een simpel ledje eraan was hij in 10 minuten leeg in plaats van 3,5week...
Bleken helaas beide te ver ontladen om nog opgeladen te kunnen worden, eentje zei de lader nog 'batterij is nu opgeladen' maar met een simpel ledje eraan was hij in 10 minuten leeg in plaats van 3,5week...
Dat is jammer. Misschien is dat ook wel de reden dat die UPS werd weggedaan.SA007 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:59:
offtopic:
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Pagina: 1