[VISTA] MX1000 hapert

Pagina: 1
Acties:

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:55
Ik heb net windows vista ultimate geinstalleerd na een mobo vervanging. Alles werkt perfect alleen mijn muis MX1000 hapert af en toen. Hij blijft nog geen seconde hangen en gaat dat weer verder maar dat is toch onwijs irritant. De eerste installatie van vista werkte de muis wel gewoon perfect.

De nieuwste drivers van logitech heb ik geinstalleerd maar dat maakte geen verschil.
De muis zit trouwens via usb aangesloten. Heb geprobeert om heb via een koppel stukje in de muis aansluiting te prikken. Maar doet de muis het helemaal niet meer.

Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe staat het de DPI? Die is toch instelbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2007 16:02 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Debtor
Outerspace schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:01:
Hoe staat het de DPI? Die is toch instelbaar?
Nee die is niet instelbaar bij de MX1000. Ik heb windows XP ook geinstalleerd en daar werkt hij perfect.

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-03 10:37
Zorg ervoor dat de Logitech BTreceiver niet achter je systeemkast zit, maar met een usb extension cable los staat van andere apparaten die storing kunnen veroorzaken ;)

• Debtor
hmm heel gek ik heb nu de driver ''setpiont'' verwijderd en nu doet hij het weer goed. Vista het blijft een raar geval :X .

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-03 17:56
Debtor schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:10:
hmm heel gek ik heb nu de driver ''setpiont'' verwijderd en nu doet hij het weer goed. Vista het blijft een raar geval :X .
Onder XP bestond dat probleem ook al, dus het ligt niet aan Vista. ;)
Maar bij mij komt er in ieder geval geen Setpoint meer op.
Pagina: 1