[fan] p4p8x

Pagina: 1
Acties:

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 09:08
tweakerssssss,

oke ik zal weer is echt iets over het hoofd zien. Ik heb dit moederbord vandaag in ontvangst mogen nemen. om mijn 2,8 celly te o/c oke zit nu aan de 3,6 stabiel leuk. Op 45 stressed. Maar die 45 stressed is met de fan 100%. En kijk ik wil graag wat meer stilte, het maakt niet uit dat de temp dan wat oploopt:). Dus ik denk oke asus probe. Maar nee die kon er niks aan veranderen. Daarna speedfan geprobeerd(werkt zo goed als altijd?). Ook die krijgt er geen verandering in:O

Kijk ik kan nu wel gelijk een fancontroller enzo gaan halen. maar weet niemand een andere oplossing de fan softwarematig te controleren.

bedankt

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

dude... je celeron maakt te veel warmte. Hij vreet te veel energie, en met een lagere fanspeed trekt je koelblokkie + fannetje dat niet.

misschien als je een 3rd party koelblok aanschaft dat het wel een stuk beter gaat werken maarja, dat weet je natuurlijk nooit van te voren weet je. en daarbij vond ik je stukkie text wel erg lastig om te lezen weet je, denk ik.

grtz.

-_-

• Cardo
uuh dude, mijn celly word stressed 45 graden. dus wat zeg je iets raars? hij mag zeker veeeeel warmer worden weetje ,, weet je. dan lees je niet.. rare tweakert

[ Voor 18% gewijzigd door Cardo op 10-07-2007 19:47 ]

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 21:30

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Staat er niet iets bij "Hardware monitor" of iets dergelijks in de BIOS? Daar kan ik het in ieder geval aanpassen bij mijn moederbord.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Cardo
Paddixx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:49:
Staat er niet iets bij "Hardware monitor" of iets dergelijks in de BIOS? Daar kan ik het in ieder geval aanpassen bij mijn moederbord.
Daar kan ik idd wel zien wat de temps zijn, en op elke eigenschap drukken en de keuze maken tussen weergeven en disabelen. duss kan ik niet veel mee:(

Edit: laat maar heb de fan op 5 volt laten lopen, lekker stil, en me proc word max 55 graden;) valt mee te leven

[ Voor 12% gewijzigd door Cardo op 10-07-2007 21:21 ]