Ik draai momenteel Windows Vista in combinatie met Office 2007 Enterprise.
Outlook 2007 haalt zijn mail van een Exchange SBS 2003 Server.
Nu heb ik het volgende probleem.
Ik had eerst de mogelijkheid dat ik bovenin bij Outlook een woord in typte en ik kreeg gelijk
binnen enkele seconden alle gevonden mails. Met het zoekwoord in het geel.
Nu typ ik iets in en krijg direct de mededeling "geen treffers gevonden".
Ik heb dit eerder gehad en toen alles opnieuw geinstalleerd en toen deed deze functie het gelukkig weer. Maar nu 2 weken later ligt het er weer uit..
Ik wil echt niet weer alles opnieuw installeren.. wat kan dit zijn?
Ik kreeg daarnet wel heel even de melding dat hij 9000 van de 10000 files aan het indexeren was.
Maar dat is al weer een paar uur geleden. Moet nu toch echt wel klaar zijn en hij geeft nu ook de melding niet meer. Maar de zoekfunctie werkt helaas nog steeds niet.
Outlook 2007 haalt zijn mail van een Exchange SBS 2003 Server.
Nu heb ik het volgende probleem.
Ik had eerst de mogelijkheid dat ik bovenin bij Outlook een woord in typte en ik kreeg gelijk
binnen enkele seconden alle gevonden mails. Met het zoekwoord in het geel.
Nu typ ik iets in en krijg direct de mededeling "geen treffers gevonden".
Ik heb dit eerder gehad en toen alles opnieuw geinstalleerd en toen deed deze functie het gelukkig weer. Maar nu 2 weken later ligt het er weer uit..
Ik wil echt niet weer alles opnieuw installeren.. wat kan dit zijn?
Ik kreeg daarnet wel heel even de melding dat hij 9000 van de 10000 files aan het indexeren was.
Maar dat is al weer een paar uur geleden. Moet nu toch echt wel klaar zijn en hij geeft nu ook de melding niet meer. Maar de zoekfunctie werkt helaas nog steeds niet.