Sinds gisteren heb ik een nieuwe computer op m'n werk, en nu heb ik problemen met xdoclet in eclipse. Ik heb de eclipse installatie gewoon van m'n oude computer gekopieerd en de j2sdk1.4.2_08 is vers geinstalleerd (zelfde versie als op de oude computer). Ik klikte altijd gewoon met rechts op een project, en dan "run xdoclet". Nu krijg ik dit als output:
Na wat googlen ben ik ondertussen zo ver:
-Rechtsklikken op de build file zelf en dan run as -> ant build werkt, maar alleen als hij is ingesteld om in dezelfde jre te draaien als eclipse
-Zodra ik de "normale" manier gebruik om xdoclet te draaien wordt hij automatisch ingesteld om in een aparte jre te draaien, wat dus niet werkt
-Ik heb een environment varable aangemaakt genaamd "ANT_OPTS" met als waarde -Xmx640m, mocht ook niet baten
-In de java control panel een runtime paramater toegevoegd met -Xmx640m
Ik snap er echt helemaal niets van. Voor zover ik weet is de configuratie nu exact hetzelfde als hiervoor, maar toch werkt het niet...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [ejbdoclet] (XDocletMain.start 47 ) Running <deploymentdescriptor/> [ejbdoclet] null [ejbdoclet] ParameterImpl instances: 20 [ejbdoclet] MethodImpl instances: 62 [ejbdoclet] ConstructorImpl instances: 5 [ejbdoclet] SimpleNode instances: 0 [ejbdoclet] SourceClass instances: 8 [ejbdoclet] XDoc instances: 0 [ejbdoclet] DefaultXTag instances: 0 [ejbdoclet] BinaryClass instances: 27 [ejbdoclet] UnknownClass instances: 0 [ejbdoclet] Total memory: 1 [ejbdoclet] Free memory: 0 [ejbdoclet] Try to increase heap size. Can be done by defining ANT_OPTS=-Xmx640m [ejbdoclet] See the JDK tooldocs. |
Na wat googlen ben ik ondertussen zo ver:
-Rechtsklikken op de build file zelf en dan run as -> ant build werkt, maar alleen als hij is ingesteld om in dezelfde jre te draaien als eclipse
-Zodra ik de "normale" manier gebruik om xdoclet te draaien wordt hij automatisch ingesteld om in een aparte jre te draaien, wat dus niet werkt
-Ik heb een environment varable aangemaakt genaamd "ANT_OPTS" met als waarde -Xmx640m, mocht ook niet baten
-In de java control panel een runtime paramater toegevoegd met -Xmx640m
Ik snap er echt helemaal niets van. Voor zover ik weet is de configuratie nu exact hetzelfde als hiervoor, maar toch werkt het niet...